شناسه خبر : 43831
جمعه 06 فروردين 1395 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوشبختم کن

فرستنده جانباز شیمیایی 1- من از خدا خواستم به من شکیبایی دهد
 
خدا گفت:نه
شکیبایی بر اثر سختی ها بدست می آید.
 
شکیبایی دادنی نیست بلکه بدست آوردنی ست
 
من از خدا خواستم تا به من خوشبختی دهد
 
خدا گفت:نه
 
من به تو برکت می دهم.خوشبختی به خودت
 
 بستگی دارد
 
من از خدا خواستم تا از دردها آزادم سازد
 
خدا گفت:نه
 
درد و رنج تو را از این جهان دور کرده و به
 
 من نزدیکتر می سازد
 
من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
 
خدا گفت:نه
 
تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را
 
می پرورانم تا میوه دهی
 
من از خدا خواستم به من چیزهایی دهد
 
 تا از زندگی خوشم بیاید
 
خدا گفت:نه
 
من به تو زندگی می بخشم تا تو از همه ی
 
 آن چیزها لذت ببری
 
من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا
 
دیگران را همانطور که او دوست دارد
 
دوست داشته باشم
 
خدا گفت:سرانجام مطلب را گرفتی؟
 
امروز روز تو خواهد بود.آن را هدر نده           

نوروز بر همه عزیزان ایثارگر و رزمنده وخانواده شهید ومردم عزیز ایران مبارک

شاد باشید وهمدیگر را دوست بدارید
 
باشد که خداوند تو را برکت دهد.

اینستاگرام
برادر عزیز و بزرگوارم جانباز شیمیایی 1
نمی دانم هر گاه مطلبی از شما می بینم همه سخنانت مغز دار و گرانبها هستند.
رک بگم حرف مفت نمی زنی.
من در درون سخنانت قلبی عاشق می بینم که همیشه خوبی را ملاک قرار می دهی.
امیدوارم روزی نامت و عکست را در بالای سخنانت ببینم و همیشه نام مستعار نبینم.
اگر برایت امکان دارد شماره ات را به آقای ساقی بده تا من با شما تماس بگیرم.
من رشته تحصیلی ام روابط عمومی بوده و در همین رد و بدل کردن شماره تماس چندین دوست جدید در رشت و تبریز و تهران پیدا کرده و با هم در تماس هستیم.
عزیزم از پیشنهادم بی تفاوت رد نشو چون می خواهم حتما" ،حتما" با شما تماس بگیرم.
شماره مرا آقای ساقی دارند اگر توانستی تو تماس بگیر ، هر طور که راحتی .
من از داشتن دوستانی چون شما بسیار خرسند خواهم بود.
به امید دیدار.
.
وفای عزیز من هم ارادت دارم شکسته نفسی نفرمایید ما شاگرد شما هم نمیشویم از ما زیادی تعریف کردی منفی گرفتی ما کجا وعکلسمان بالای نوشته هایمان کجا ؟ نظرات ما را زیاد دوستان فاش تحمل نمیکنند با اینحال شماره تماس بنده را هم فاش دارد وگفته ام اگر دوستان ایثارگر ورزمنده ام امری دارند درخدمتم
برادر جانباز شیمیایی 1 با سلام
برادر کم لطفی می نمایید. نظرات شما که همیشه به انحاء مختلف در سایت منتشر می شود.
لطف کنید شماره تماستان را دوباره برای سایت بفرستید تا در اختیار آقای وفا قرار بگیرد.
سلام به فاش نیوزیها ی عزیز بالاخره پاسخی از شما دریافت کردم اقای ساقی عزیز من یاد گرفته ام ادمها را با هر طرز تفکر وهر مرامی دوست بدارم چون همه مخلوق خدواندی هستیم که از زبان تمام پیامبران وادیان .اخلاق وعشق ودوست داشتن واحترام به انسانیت را بازگو میکند ولی در مورد سانسور شما در بحبوحه انتخابات بدجور سرگرم بودید وخیلی از کانت ها ونوشته ها را اصلا ندیدید ومن این انتقاد را به مدیریت سایت دارم وانقدر سرگرم انتخابات بودید که حتی در مورد عملیاتی که خیلی از دوستانمان در ان محاصره شدند ومفقود ومن برایتان از ان نوشتم را هم ندیدید !! گاها خیلی سیاسی وجناحی میشوید ولی دوستان سابقتان اگر نصیحتی میکنند دلگیر نشوید خلاصه کلام سعی کنید همیشه پلهای دوستی را مستحکم کنید برقرار باشید
جانباز شیمیایی حالت خوبه . احساساتت خیلی لطیفه . من خیلی دوست دارم . اما چکار کنم اگه همین اشکالهای کوچک در دیدگاه هاتان را بهتون به عنوان یه دوست نگم شما در اشتباه دیدگاهی خود تا ابد می مانید ؟ فکر می کنم این نوع تفکر اثر مخربی سر بچه ها ی ما دارد . یعنی چی شما آدمها را با هر تفکری دوست دارید ؟ قربون اسمت شیمون پرزو خوشحال کردی داداش ؟
بیا تو هم بگو که من کامنتو اشتباهی درک کردم و از این جور حرفها ؟
قنبر عزیز من از احترام به عقاید وادیان وانسانیت ودوست داشتن انها سخن گفته ام نه از سیاستمدار ونه دشمن ونه حاکمان زر وزور خوب متن را بخوان برادر بزرگوار حرف وسخن من با فاش این بود که اگر بانظر من ویا دیگران مخالف است تیشه بدست نگیرد ما را خودی بداند اختلاف سلیقه دلیل بر طرد دیگران نیست
لا اله الا الله ... !!!
به مفهوم درخواستت خوب فکر کن ... حالا شیمون پرز را من باب انتهای تفکر شما عرض کردیم . ببینید با تن دادن به درخواستهای تفکرات امثال شما چه به سر مملکت آمده است ؟
چند وقت پیش فاش نیوز یک شعر در باره اکبر شاه فرستاده بود بعد یه آدم ....( چکار کنم اگر احساسم را بنویسم فاش نیوز پاکش می کند ؟ ) در صفحه خصوصی از من پرسید واقعا تفکر سایت حمایت از هاشمی است ؟
دلم می خواست با مشت بکوبم تو سرش ... اما ترجیح دادم سکوت کنم . با ابلهان سکوت بهترین پاسخ است . اصلا با معانی کنایات آشنا نبود .
عزیزم شما حالا بیشتر به مدیریت سایت احترام بگذارید و از کلمات بهتری استفاده کنید . الان درخواست شما به شدت شبهه برانگیز است ؟ دنبال چه میزان آزادی برای اعلام نظر می گردید ؟
قنبر عزیز لاقل من هر چه هستم نقاب ندارم یک روز هاشمی را یاور پیامبر وروز دیگر اورا بی بصیرت (صرفا به خاطر نظر مخالفش در باب مسئله ای )نمیخوانم یک روز از احمدی نژاد بت وروز دیگر اورا ضد ولایت نمیخوانم تفکر دمدمی مزاجانه وانحصار طلبانه است که روزگار این مملکت را تیره وتار نموده در هیچ جای سخن بنده بی احترامی به فاش نیوز وعزیز همسنگرم اقای ساقی نبوده تا دوروز پیش شاکی بودی که نظراتت را منتشر نمیکنند حالا با اسم تمام قد امده ای وفقط عکست نیست تمام متن ها ومقاله هایم راا دیده اید همیشه یک رو وبا یک منش نوشته ام چگونه طرز تفکری که بتواند دوست بدارد وبه همنوع عشق بورزد میتواند مخرب باشد شما باین همه سطح تحصیلات بالا وبگفته خودتان در بیشتر علوم سررشته دارید اولین درس ادیان خصوصا اسلام عزیز اخلاق واحترام به دیگران است ایا این تفکر داعشی نیست که دنیا را نسبت به اسلام بد بین وتیشه به ریشه اسلام میزند ودر وطن خودمان هم کم نداریم فقط ظاهرشان با داعشیان متفاوت است از امثال این تفکر بابک زنجانی وخاوری وشهرام جزایری بیرون میاید من متاسفم که اینقد صریح بودم ولی شما فکر میکنید حق مطلقید و از بالا به ما مینگرید کمی هم تفکر کنید وبعد بنویسید
بزرگوار ... بله ...فاش سانسور می کند و من هم بارها سانسور شدم ولی کی به سیاستش اعتراض کردم. ؟ کی ناراضی بودم ؟ گاهی هم تشکر کردم . تازگی متوجه یه تبعیض فاحشی در ارسال مطالبم شدم که خیلی دلم می خواهد بهش بگویم : چرا ؟
ولی نمی گویم . چرا ؟
چونکه من به سیاست فاش احترام می ذارم . به مرور متوجه می شوم منظورش چه بوده ؟ اصلا یه چیز بگم ؟ ببین دلاور من مشکل شما رو ندارم ... گرفتی که چی می خوام بگم ؟ یعنی فاش نیوز مطالب منو چاپ کنه نکنه مهم نیست ... من در حال اثبات یک نکته مهم به فاش نیوز هستم . اسمش قدرت ایجاد روحیه همکاری و برنامه تشکیلاتی است . حالا یه روز مفصلا در این باره برایت توضیح می دهم . در عین حال حاضر نیستم با هر کسی کار کنم . هرگز پا جای فضای شبهناک نگذاشته ام نه می گذارم الا اینکه یقین پیدا کردم افراد شاخص و تاثیرگذاری ماهیت و نوع کار مرا دیده اند . آنجاست که به پشتوانه آنها بازم با سختی ها کنار می آیم .
بعدش از فرد عالمی چون شما بعیده چنین نظر که ارسال کردید . بزرگوار ملاک همه حال امروزه ... یعنی میگید مردمو پیش از وقوع جرم اعدام کنیم ؟
صد البته در اثر بدست آوردن تجربیات غم انگیز زیاد در فضای نشر فرهنگ ایثار و شهادت طوری شد که الان نظراتم حق مطلق شد .‌همیشه حق با من بوده به لطف خدا ...دعا کن همین طور بمونم و بیشتر دعا کن تا فرصتی پیش بیاد منم به اهداف فرهنگی ام برسم . خودتون می بینید تمام این برنامه ها که اجرا میشه یه سرش رفته ترکستان ! آقا جان یه بارم به دل من راه بیایید . انگار من اول گفتم عده ای با تفکر مطلق انگاری نظراتشان روزگار ما را سیاه کردند ؟ پس این اتهام چیه به ما می زنی دوست محترم ؟ قبلا در این خصوص جواب جانباز م ر ک را داده ام .
دوست من اجازه می خوام بیش از این با این کلام و لحن با شما صحبت نکنم . شیوه پسندیده تر هم هست . اگه خدا کمک کنه تمام قد با عکس یا بی عکس با هدایت خوب و معنوی فاش نیوز و از جمله خود شما در نشر ارزشها ، مناسب شانمان فعالیت کنیم . اما همچنان معتقدم که شما هم خوب است درباره مطالبی که ارسال می کنید اول تفکر کنید بعد بنویسید . این عین حرف یک شهید است . چشم من اطاعت می کنم حرف شهید و شما که شهید زنده ای . اما عزیزم اینکه برای احترام به دیگران همه نظرات چاپ شود اصلا جایگاه عقلایی ندارد . چه بسا افرادی که قادر به درک نباشند و از نوشته ها برداشتهای اشتباهی بنمایند . اسلام عزیز هم اجازه نشر هر نظری را نمی دهد . در هر سیستمی یک فیلتر وجود دارد . قبلا که یک مورد را در همین سایت برایتان توضیح دادم . همین مونده که بگم کی بود ؟ باور نمی کنید ؟ پس لطفا به سیاست سایت احترام بذار .
در مورد عکسم باید بگم متاسفانه یک عکس قابل قبول و مناسب شانم ندارم با اینکه گفتم سه بار عکس گرفتم در عرض یک هفته .
ووووی خدا آلزایمر گرفتم ؟ یادم نیست اسممو نوشتم یا ننوشتم ؟
جون عزیزت نیای دعوا کنی ؟ انگار نوشتم ؟ ها ، ....
میگن هر کی زیاد مطالعه داره آلزایمره نمی گیره که ؟

بنام خدا
مبنای خوشبختی در دین خدا
فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾ الروم
پس با تمام وجود (اندیشه و عملت را ) را متوجه ائین خالص پرودکارت نما این فطرتی است که خداوند انسان را بر اساس ان افریده . هیچگونه دگرگونی در افرینش الهی نیست این است ائین استوار ولی الکثر مردم نمی دانند .
ضمن سلام و احترام خدمت برادر بزرگوارم وفای عزیز . جسارت نموده و چند کلامی نزد استاد درس جواب میدهم امیدوارم که کلامم باعث خجالت استادم جناب مجاهد فی سیبل الله اقای مرتضی قنبری وفا نشوم
تمام کلامت زیبائیت را منطبق با فطرت خدایی یافتم فطرت بطور خلاصه در کلام علما خصوصا استاد شهید مطهری فطرت الهی نه فطرتات دارای 5 اصل است
1-حقیقت جویی؛
2. گرایش به خیر و حقیقت؛
3. گرایش به جمال و زیبایی؛
4. گرایش به خلاقیت و ابداع؛
5. عشق و ومحبت به پرستش
ائینی منطبق بر خواسته های ذاتی و کمال جویی که اکتسابی (بدست اوردنی ) نیست بلکه در وجود انسان نهادینه شده است.
حال اگر این داشته های خود را با کتابی کاملا منطبق بان و بعضا بسط و گسترش دهنده انها ( قران مجید )و نمونه عملی ان سنت و سیره عملی رسول الله (ص)و صالحان و عقلانیت در کنار هم قرار دهی تنها به یک اصل می رسی تسلیم در برابر حقیقت که اوج و انتهای ان خداوند کریم است (اسلام = تسلیم با صدق و رضا در برابر خدا )
عزیزان من در حدیثی متواتر از معصوم (ع) لحظه ای اندیشیدن در خصوص خلقت و .... از کجا امده ام امدنم بهر چه بود / به کجا میروی اخر ننمایی وطنم /
و دیگر مطالب بیش از 70 سال عبادت ثواب دارد توضیح اینکه این ثواب جایگزین اعمال عبادی نمیشود .و تذکری دیگر بخود . ای مجاهدین فی سیبلالله که منتخب خداوند منان بودید اگر نیک نظر کنید بزرگ مدافع خود را در تمام ادوار زندگی حتی با چشم سر خواهید دید امری که ما بعضا انرا به اتفاقات خوب تعبیر می نمائیم.
إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ ﴿۳۸﴾ الحج
قطعا خداوند از كسانى كه ايمان آورده‏اند دفاع مى‏كند زيرا خدا هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست ندارد (۳۸)
قطعیت این کلام اوج رحمت ان مهربان به انسانهای مستعد است .
سلام ، با تشکر از جانباز شیمیایی عزیز تعدادی از پیامهای بنده به فاش نیوز نرسیده که احتمالا بعلت قطع و وصل مکرر اینترنت بوده است. مدیریت محترم فاش نیوز عزیز پیامهای بسیار زیاد را مطالعه و مدیریت میکند که جای تقدیر و تشکر همچنین دعای خیر دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi