شناسه خبر : 43904
یکشنبه 08 فروردين 1395 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرزبانان هنوز در دفاع مقدس اند!

فرمانده مرزبانی کشور:

فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان گفت: دفاع مقدس برای مرزبانان هنوز تمام نشده است.

سردار قاسم رضایی

 سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، اظهارداشت: امروز کسانی که اینجا خدمت می کنند مرزبانان حریم مقدس وطن اسلامی ما هستند که در حقیقت ادامه دهندگان رزمندگان دفاع مقدس هستند.

وی، مرزبانی از ایران اسلامی را افتخاری بزرگ برای مرزداران برشمرد و افزود: امروز مرزبانان کشورمان حافظ ارزش ها، کیان، و آب و خاک کشوری هستند که هزاران جوان سرافراز برای پایداریش خون داده اند.

فرمانده مرزبانی ناجا، خاک سرخ خوزستان را نشان از رنگ مقدس خون شهدایی دانست که جای جای آن را عطرآگین کرده اند، بیان داشت: با گذشت بیش از ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس، شور و شوق حماسی و غیرت مقدس این مردم عزیز روز به روز زیاد تر شده و آنها را برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا به این دیار کشانده است

 

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi