شناسه خبر : 45464
شنبه 25 ارديبهشت 1395 , 15:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وداع باپیکر2شهیدخان طومان

فاطمیون

پیکر مطهر دو تن از شهدای لشکر فاطمیون که در منطقه خان طومان به شهادت رسیده‌اند، روز گذشته جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۵ در آخرین وداع مردمی با حضور باشکوه مردم تهران تشییع شده و به خاک سپرده شدند.

پیکر مطهر دو تن از شهدای لشکر فاطمیون که در منطقه خان طومان به شهادت رسیده‌اند، روز گذشته جمعه 24 اردیبهشت ماه 95 در آخرین وداع مردمی با حضور باشکوه مردم تهران تشییع شده و به خاک سپرده شدند.

پیکر مطهر شهیدان علیخان رضایی 18 ساله و عبدالحسین اخلاقی 19 ساله از لشکر فاطمیون روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه شهرری در مصلای بزرگ استان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور عموم مردم و مسئولان شهرری از محل نماز جمعه تشییع شده و پیکر مطهر این شهیدان تا امامزاده عبدالله(ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام روی دستان مردم بدرقه شدند. سپس پیکر این شهیدان افغانستانی از لشکر فاطمیون در آستان حرم امامزاده عبدالله به خاک سپرده شدند.

هفته گذشته در پی نقض آتش بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرک خان‌طومان، تعدادی از نیروی مستشاری کشور به همراه مدافعان حرم فاطمیون و زینبیون به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi