شناسه خبر : 49317
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مدافع حرمی دیگر از پاکدشت

آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید حسن حسنی در شهرستان پاکدشت ظهر امروز، 16 شهریور‌ماه با حضور گسترده بسیجیان، روحانیان، خانواده معظم شهدا و دیگر شهروندان این شهرستان از محل مسجد جامع شریف آباد برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر شهید حسن حسنی از شهدای مدافع حرم که از اتباع کشور افغانستان و عضو تیپ فاطمیون بود با حضور پرشور و باشکوه مردم تشییع شد. تشییع‌کنندگان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی همچون لبیک یا حسین، لبیک یا زینب(س)، کجایید ای شهیدان خدایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ایستادگی پای ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

حاضران همچنین با سردادن شعارهای ضد استکباری نفرت و انزجار خودشان را نسبت به مستکبران و گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش اعلام کردند. پس از تشییع  این کبوتر سبک بال، تشییع کنندگان به امامت امام جمعه پاکدشت بر پیکر پاک این شهید اقامه نماز کردند.

پیکر این شهید سر انجام در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای شریف آبادشهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.

این شهید مدافع حرم 23 ساله در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در استان حلب سوریه در جریان مقابله با گروهک های تروریستی و تکفیری به شهادت رسید.

یادآور می‌شود، شهید حسن حسنی، سی و دومین شهید مدافع حرم پاکدشتی است و از این حیث پاکدشت در استان تهران پیشتاز است.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
خدای متعال با پیغمبر و آل پیغمبر محشورش کند. خدا رحمتش کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi