شناسه خبر : 49905
پنجشنبه 15 مهر 1395 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار همدانی خود را فدای امنیت ایران کرد

نوری‎نژاد: سردار همدانی خود را فدای امنیت ایران کرد
 
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا گفت: سردار همدانی خود را فدای امنیت ایران اسلامی کرد.

 به گزارش بلاغ، سرتیپ پاسدار محمد علی نوری‌نژاد با بیان اینکه سردار همدانی شخصیتی باتجربه و مدبر بود؛ اظهار کرد: ایشان پایه یک رانندگی داشت و در ابتدای ورودش به سپاه در امور خودرویی، موتورسیکلت و پشتیبانی فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به قابلیت عملیاتی سردار همدانی گفت: احساس مسؤولیت و تلاش برای انجام درست وظایف از ویژگی‎های سردار بود.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ادامه داد: همین مشخصه ایشان باعث شد، در ابتدای شروع خدمت، بعد از ساماندهی مجموعه داخلی سپاه همدان در دفع اشرار در کردستان به خوبی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه سردار در جبهه‌های غرب و جنوب دوران دفاع مقدس حضور داشت و جایی نبود که برای دفاع از وطن و دین حضور نداشته باشد، افزود: در بسیاری از این جبهه‎ها به عنوان رزمنده، فرمانده و فرمانده قرارگاه انجام وظیفه کرد و مسؤولیتش را به انجام رساند.

نوری‎ن‍ژاد با بیان اینکه سردار همدانی بعد از جنگ تحمیلی، در زمینه نشر فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری تلاش کرد، گفت: در این زمینه‎ ده‌ها کتاب به عنوان محصول فرهنگی با همت و تلاش سردار همدانی گرد آمده است.

وی کمک به خانواده ایثارگران و بسیجیان که پس از جنگ با مشکلاتی مواجه بودند را از دیگر خصوصیات سردار دانست و در ادامه از تلاش ایشان در جبهه مقاومت برای مقابله با تکفیری‎ها سخن به میان آورد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با بیان اینکه سردار همدانی فرهنگ ایثارگری و شهادت و دفاع مردمی از کشور را در سوریه به جوانان آموخت، افزود: دفاع مردمی اصلی‎ترین مسیر برای دفع شر استکبار بود.

وی با بیان اینکه سردار همدانی به نظامیان سوریه آموخت که چگونه صف تروریست‌ها و مردم را از هم جدا کنند، گفت: او امنیت خود را در دوران دفاع مقدس، مبارزه با ضد انقلاب‌ها، منافقین و اشرار و مقابله با فتنه 88 و... فدای امنیت کشور کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi