شناسه خبر : 50442
یکشنبه 23 آبان 1395 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز شلوغ فاش نیوز در نمایشگاه مطبوعات

فاش نیوز در پنجمین روز از جشنواره مطبوعات میزبان بسیاری از اقشار مختلف جامعه فرهیخته به خصوص مسیولان و هنرمندان ، دانشجویان و دانش آموزان بود و آنچه که آنان را به سوی این غرفه می کشاند طراحی زیبای "غرفه" فاش است که کانون توجه بسیاری از عکاسان رسانه های دیگر شده است.

فاش نیوز در پنجمین روز از جشنواره مطبوعات میزبان بسیاری از اقشار مختلف جامعه فرهیخته به خصوص مسیولان و هنرمندان ، دانشجویان و دانش آموزان بود و آنچه  که آنان را به سوی این غرفه می کشاند طراحی زیبای "غرفه" فاش است که کانون توجه بسیاری از عکاسان رسانه های دیگر شده است.

دکتر عبدالرضا اصغری، روحانی مدرس دانشگاه از شهرمقدس مشهد  در سفری یک روز ه به تهران  و شرکت در جشنواره مطبوعات سری به غرفه فاش نیوز می رند  و برای مدت کوتاهی میهمان دست اندرکاران آن می شود.  وی که توفیق حضور در جبهه را در سالهای دفاع مقدس دارد، با دیدن المان هایی از  فرهنگ عاشورایی منقلب شده و برای لحظاتی اشک میهمان چشمانش می شود و  گوید: به واقع کار فاش نیوز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بحمدالله از عهده آن هم به خوبی برآمده است. فعالیت در عرصه ایثار و شهادت نه تنها یک ضرورت  و رسالت است بلکه عبادت هم هست.

دیگر مهمان فاش نیوز علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق استقلال تهران بود که در جمع فاش نیوزی ها حضور یافت.

مجتبی شاکری جانباز و عضو شورای شهرتهران پیش از ظهر در جمع فاش نیوزی ها حضور یافت و به سوالات خبرنگار فاش در خصوص مسایل و مشکلات جانبازان در خصوص حمل و نقل ریلی (مترو) توضیحاتی را بیان کرد.

علی مطهری نایب رییس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز، در غرفه فاش حاضر شد و در دفتر فاش نیوز یادگاری نوشت.

مهدی یغمایی خواننده و داور برنامه شب کوک که  به شدت به جانبازان و جامعه ایثارگری ابراز علاقه می کرد دقایقی در غرفه فاش نیوز  حضور می یافت. وی که در کارنامه خود ترانه های حماسی همچون "خاطره"، "خلیج تا ابد فارس" و چند کار دیگر هم در دست تهیه دارد در خصوص ایثارگران دوران دفاع مقدس می گوید:  اگر جانبازان  و ایثارگران نبودند امنیتی که در حال حاضر در جامعه ما هست وجود نداشت  و این فضا برای من و امثال من فراهم نمی شد و من ارادت خاصی به جامعه ایثارگری دارم.

فرزندان شهدا در کنار جانبازان

مدیرمسوول "شهیدنیوز"  و اعضای این پایگاه خبری که تمامی اعضای آن از فززندان معظم شهدا هستند نیز در غرفه "فاش نیوز" حضور یافتند و با مدیرمسوول و اعضای این سایت نشستی صمیمی داشتند. پیام آنها این بود که فرزندان شهدا نیز درکنار جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت را اطلاع رسانی نمایند.

دیگر مهمان غرفه فاش نیوز دکتر عباس کدخدایی، سخنگوی محترم شورای نگهبان بود که با مدیرمسئول و دست اندرکاران فاش نیوز دیدار و گفت وگو کرد و قول داد برای بررسی مشکلات قانونی ایثارگران، خصوصا قانون جامع در محل انجمن جانبازان حضور یابد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

رزمندگان عزیز و جانبازان عزیز زیر ۲۵% که از حقوق و معیشت و درمان

بنیاد شهید و امور ایثارگران جا مانده اند :

این حضور در نمایشگاه و زیارت از فاش نیوز عزیز ؛ بهترین موقعیت است که حضور یابید .

این فرصت ها همیشه بدست نمی آید .

و شاید بهترین موقعیت باشید که نتیجه بدهد .

و نتیجه می دهد .

حتماً اطلاع رسانی کنید و بروید .

نتیجه می دهد .

انشاالله .

فاش نیوز اگر منتشر نکنی .

...

سلام.دیدارازسایت فاش نیوزوحضورمهمانان گرامی دراین سایت مایع افتخاربرای جامعه هدف میباشد..خسته نباشیدالخصوص دکترساقی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi