شناسه خبر : 50463
شنبه 06 آذر 1395 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز 70 درصد نخاعی قهفرخی

حمیدرضا صدیقی قهفرخی جانباز سرافراز 70 درصد پس از تحمل سالها صبر و استقامت سرانجام در روز سوم آذرماه 95 دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز- جانباز 70 درصد قطع نخاعی «حمیدرضا صدیقی قهفرخی» به همرزمان شهیدش پیوست.

حمیدرضا صدیقی قهفرخی جانباز سرافراز 70 درصد پس از تحمل سالها صبر و استقامت سرانجام در روز سوم آذرماه 95 دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
جانباز 70 درصد قطع نخاعی «حمیدرضا صدیقی قهفرخی» به همرزمان شهیدش پیوست
 
حمیدرضا صدیقی قهفرخی در تاریخ 5 مرداد ماه 1345 دیده به جهان گشود و با شروع انقلاب در صحنه های مختلف فعالیت کرد، با آغاز جنگ تحمیلی دوره خدمت خود را در نیروی هوایی سپری کرد و از طریق سپاه به جبهه اعزام شد و در مناطق عملیاتی جنوب منطقه فاو کارخانه نمک حضور پیدا کرد.
وی در تاریخ 23 خردادماه 66 با اصابت ترکش به ناحیه کمر مواجه شد و دچار ضایعه نخاعی گردید و پس از تحمل سالها مجروحیت سرانجام در شامگاه سوم آذرماه 95 دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید؛ پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه 5 آذرماه 95 پس از نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) به سمت گلستان شهدا تشییع خواهد شد.
انتهای پیام/

 

منبع: سایت ایثار
کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدا رحمتش کند و با اولیا و انبیا محشور نماید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi