شناسه خبر : 52128
چهارشنبه 04 اسفند 1395 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دم بنیاد مشهد واقعا گرم!

حسین- خدمت دوستان ایثارگر به استحضار می رساند افرادی که در بنیاد شهید فعال هستند تعداد قابل توجه فقط برای استمرار حقوق خودشان و گرفتن امتیازات وام و حتی خرید امتیاز ایثارگران ضعیف که قادر به خرید مسکن نمی باشند حضور دارند. 

 ممکن است در بنیاد افرادی فعال باشند که نه سابقه جبهه نه جانبازی، نه اسارت، نه فرزند شهید نه!!! نمی دانم اینها چطور وارد بنیاد شده اند؟ هیچ احساس مسئولیتی نمی کنند! هدف آنها فقط اداره کردن امور خودشان است نه امور بنیاد الحق که مانند اینکه  سایر اتحادیه ها و اصناف مختلف رئیسشان را خود انتخاب می کنند شایسته است برای انتخاب رئیس بنیاد شهید فردی دلسوخته  از بین ایثارگران باشد و این مهم باید هرچه سریعتر عملی شود. باید شعبه ای در دفاتر ائمه جمعه برای پیگیری و عدم پاسخگوئی بنیاد با اختیار دادن نمره منفی واخطار برای عزل فرد خاطی داده شود.

 والله والله والله پدرشهیدی در بیمارستان رضوی مشهد در کما بود. با یکی از مسئولین بنیاد تماس گرفتم درصورتی که قصد دلجوئی و سرکشی از پدر شهید دارید بروید به بیمارستان رضوی مشهد سرکشی کنید. اعلام کرد پدر شهید که در کما می باشد و نمی فهمد! چه نیاز به حضور ما است؟!!!!!

 هیچ کدام از مسئولین مراجعه نکردند. 20 روز بعد پدرشهید فوت کرد. برای سرویس دهی به بهشت رضا مراجعه نمودیم که جهت مساعدت اتوبوس بگیریم، اعلام کردند نداریم. نه کمک مالی نه اتوبوس! و حتی ممنوع است!!!! هیچ کدام از مسئولین نه درتشییع جنازه پدرشهید شرکت کردند نه در مجالس عزاداری!! حتی پارچه ای که برای تسلیت از طرف بنیاد نوشته می شود آهای عزیزان ایثارگران جانسوزان انقلاب اشتباه نوشته بودند. اسم شهید را یک چیز نوشته بودند و اسم پدرشهید را یک چیز دیگر که هیچ شباهتی نداشت!!! حتی پارچه را هیچ کس نفهمید کی آورده است!!! احتمالا توسط پیک موتوری فرستادند پارچه تسلیت موجود است!!!

بهترین راه جدا کردن ایثارگران از انقلاب بی توجهی و خسته کردن آنهاست. دشمن با سلاح وارد سازمان ها نمی شود. این نقشه استکبار است. علی ایحال کمیسیون ماده 16 که به مشکلات و عدم رسیدگی بنیاد زیر نظر بنیاد کار می کند چون اضافه کار و سایر مزایا را از بنیاد می گیرند، به هیچ وجه نمی توانند حقوق ایثارگران را ایفا نمایند.

لذا اعلام می کنیم بنیاد باید رئیس آن ازطرف ایثارگران انتخاب و زیرنظر و فشار دولت نباشد. به امید آن روز ان شاء الله ان شاء الله  ان شاء الله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام باید عزت خانواده های شهدا وجانبازان وآزادگاه حفظ شود واداره ای خارج از بنیاد بهتر است زیر نظر ائمه محتنرم جمعه باشد تشکیل وعدم اجرای قوانین وعدم رسیدگی به خانواده محتر ایثارگران را باز خواست درصورت خطا یا مقاومت اختیار دادن نمره منفی درصورتی که افراد ناراضی یا مسئولی به عدم اجرای قانون مقاومت کند با 2 بار نمره منفی واخطار عزل شود ببینیدذ آن موقع نزدیک مدینه فاضله خواهیم شد یانه مشکل اساسی این است که ناظر- کمیسیون ماده 16 ازخودشان مزایا می گیرد و رئیس بنیاد هم زیر نظر دولت از نظر عزل و نسب وابسته به دولت است و... نمک خوردن نمکدان شکستن خطاست !!!
تنها راه اینه که مبلغی به ایثارگران بدهند حالا یا به اسم باز خرید یا جبران خسارت و غیره و خیال همه را راحت کنند هزینه نگهداری تأسیسات بنیاد و حقوق کارمندان و مخارج حاشیه ای بنیاد از مخارجی که برای ایثارگران میشود بیشتر است و ما میمانیم و یک دفترچه خدمات درمانی مگر به جز یک حقوق مختصر و حداقل و یک دفترچه بیمه بنیاد چه کار اضافی انجام میدهد که اصرار بر وجود خود دارند اینطوری بصورت شفاف تعداد ایثارگران مشخص و خسارت پرداخت و همه چیز تمام میشود اگر بنیاد نتواند کاری برای بهبود وضعیت ایثارگران انجام دهد این روش میتواند آخرین راه حل باشد چون یک تصمیم برد برد است و دولت هم از هزینه های اضافی راحت میشود.
الا اهل عالم
همه گلمندهستند فیش های نجومی . اختلاس. ربا.

به کجا میرویم.!؟
خانه از پای بست ویران است
مدیر مادام العمر استان پادشاه دوران است
سلام
برای اجرای عدالت باید بپا خیزید و گرنه اینها خیلی پرو تشریف دارند.
بیانات آقا را نادیده می گیرند تا چه رسد به این دلنوشته های پاک و مظلوم.
ما هنوز در زمان جنگ و انقلاب زندگی می کنیم.
من خودم 5 میلیون دادم واسه یه نامه اداره راه شهرسازی کارمند بنیاد گف اگه ندی از وام خبری نیست مجبور بودم نیاز داشتم دادم الهی نخورن یارو چه ریشی گذاشته بود خیلی تاسف خوردم واقعا که
به ریش نیست به ریشه است .
سلام. ادمهایی که دربنیاد شهید کار می کنند .فقط به فکرخودشان هستند که حقوقشان کم نشود چه کار به من وتو که جانبازشدیم دارندمازجر بکشیم گرسنگی بخوریم درمیان مردم سرشکسته باشیم وانها که به جبهه نیامدند به مابخندن وبگویند خوب حقتان دادند ولی ای برادراین رامیدانم که خدایی هست که حقمان راازکارشکنان بگیرد .انشاالا
سلام .این به اقاییانی هستم که درباره جانبازان زیر25درصد معسر کارشکنی می کنند .امیدوارم که اب خوش از گلویشان پایین نرود .همیشه با اه وناله سرکار داشته باشند.به حق ناله های دل زینب .به امد خدا که ماجانبازان معسر کسی جز خدا نداریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi