شناسه خبر : 53595
پنجشنبه 18 خرداد 1396 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ذوق‌زدگی ضدانقلاب از سخنان خلاف واقع روحانی


سخنان خلاف واقع و توأم با بی‌انصافی حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی، موجب دراز شدن زبان گروهک‌های ضدانقلاب به بهانه حقوق بشر شده است.
رویتر در گزارشی نوشت: حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران برای بهبود وضعیت حقوق ‌بشر در این کشور با فشار مواجه است. وی در هفته قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری، از قوه قضائیه و سپاه با سخنانی که به ندرت در جمهوری اسلامی شنیده شده است، انتقاد کرد.
هادی قائمی از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی منافقین که در پوشش گروهی موسوم به «مرکز حقوق بشر»  در نیویورک فعالیت می‌کند، به رویتر گفته است: با سخنان روحانی توقعات بالا رفته است. ایران باید حقوق ‌بشر را رعایت کند.
رویتر می‌افزاید: بنابر اعلام گروه‌های مدافع حقوق ‌بشر، بسیاری از زندانیان سیاسی در حبس انفرادی به سر می‌برند و اجازه ملاقات با خانواده‌هایشان را برای مدت زمانی طولانی ندارند. ایران یکی از بالاترین آمار اعدام را در جهان داراست. همچنین از روحانی انتظار می‌رود حالا که مذاکرات هسته‌ای تمام شده به موضوع نقض حقوق ‌بشر در ایران بپردازد.
گفتنی است روحانی مدعی شده بود 38 سال است می‌خواهند در کشور چوبه‌های دار را بلند کنند و در پیاده‌روها دیوار بکشند.

اینستاگرام
سلام ، مقام معظم رهبری در فرمایشات مبسوط برای تشکلهای دانشجویی گله مندی نیروهای خوب و انقلابی از سیاست جذب حداکثری و افزایش حضور مردم در انتخابات را تاکید کردند. گرچه گله مندی خوبان انقلابی نگاهی همچون نگاه ایشان از بالا بر کلیات نیست اما نتیجه گله مندی خوبان انقلابی در سخنان نامزدهای ریاست جمهوری تجلی کرده و باعث شده برای کسب رای از ضد انقلابیون حرفهایی گفته شود که موجب فشارهای شدید و علنی به پرسنل خوب و انقلابی توسط مسئولان سکولار بالا دستی در داخل و فشارهای شدید جریانات ضد نظام در خارج گردد.
با کمال تاسف طی چهار سال گذشته پرسنل انقلابی و نیروهای ارزشی شاغل در ادارات تحت فشارهای شدید مسئولان سکولار و توهمات سیاسی آنها شده است. انواع اهانت و دسیسه چینی و افترای کذب و گاهی تمسخر تفکر انقلابی و دینی در دستور کار سکولارها قرار داشته که هیچگونه حمایتی از مقاومت خوبان انقلابی بعمل نیامده از اینرو مماشات و بی تفاوتی نسبت به نفوذیها باعث گستاخی بیشتر سکولارها گردیده است. تصمیم سازان نظام فکری برای نفوذ سکولارهای ضد دین بردارند که در پستهای حساس مشغول انتشار توهمات سیاسی و ضد دینی هستند که بطور مستقیم از تریبونهای رسمی برعلیه مواضع دینی و مذهبی نظام بویژه نیروهای ارزشی پخش میشود. واضح است اینگونه گفتار علنی بر علیه سیاستهای نظام اسلامی و برای خوش آمد و کسب رای و حمایت دشمنان انقلاب دارای اعمالی پشت پرده بوده که در حال آشکار شدن بوسیله حذف نیروهای ارزشی و انقلابی میباشد.
دستگاههای نظارتی و رسیدگی کننده به شکایات نیروهای ارزشی و انقلابی نیز از جنس همان افراد هستند یعنی نسبت به اهانت و افترا و دسیسه چینی مسئولان سکولار بر علیه خوبان انقلابی بی تفاوت و حتی همگام با آنها هستند. به این ترتیب انسانهای شریفی که جان بر کف از نظام اسلامی پشتیبانی کردند مورد هجمه و فشارهای روحی و روانی و شغلی اینگونه افراد نفوذی قرار دارند لذا مقاومت خوبان انقلابی با وجود جراحات کهنه و مزمن در برابر آنها حدی دارد که نمیتوان انتظار بیشتری برای مقاومت داشت مگر اینکه تصمیمی اتخاذ گردد تا خوبان انقلابی که با وجدان بیش از 35 سال ضمن تحمل انواع درد و رنج و پوشش معیشت و درمان بدون هیچگونه حمایتی از دولت و بنیاد مدافع و حافظ خط امام و رهبری و نظام اسلامی بودند صلاح نیست بجای حمایت و تشویق اینگونه مورد هجمه های ناجوانمردانه مسئولان سکولار و متوهم سیاسی قرار گیرند.
گناه انسانهای مومن و انقلابی چیست که پس از عمری ایثار و فداکاری برای دین و میهن اینگونه مورد تهاجم و هتک حرمت قرار گیرند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi