شناسه خبر : 54208
چهارشنبه 21 تير 1396 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم یادبود شهید غریب فاطمیون

مدافعان حرم - مدافع حرممراسم سومین روز خاکسپاری رزمنده مدافع حرم از لشکر فاطمیون، «هارون فقیری» به همراه تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم منطقه 10 تهران شامگاه روز دوشنبه 19 تیرماه در مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد.

شهید «هارون فقیری» از رزمندگان مدافع حرم لشکر فاطمیون بود که چندی پیش در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید به دلیل فوت پدر و مادر و نبود اقوامی در کشور برای تحویل گرفتن پیکر مطهر وی، در معراج الشهدا ماند.

پنجشنبه هفته گذشته طی مراسم باشکوهی با حضور عامه مردم، پیکر پاک این شهید تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه مدافعان حرم لشکر فاطمیون به خاک سپرده شد. پس از به خاکسپاری نیز 120 نفر از تشییع‌کنندگان متعهد شدند تا نماز شب اول قبر برای این شهید بخوانند.

مراسم سومین روز خاکسپاری این شهید، به همت مردم در حوزه فرهنگی فاطمیون و با حضور فرمانده یگان ویژه فاتحین، خانواده سرداران شهید حاج حسین همدانی و شهید سعید سیاح‌طاهری و تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) به سخنرانی پرداخت و از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم از جمله فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی و شهید سعید سیاح‌طاهری تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi