شناسه خبر : 58273
شنبه 12 اسفند 1396 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانه‌تکانی صلواتی مزار شهدا بدون هرگونه حمایت

در آستانه سال نو جمعی از جوانان فعال  اقدام به خانه تکانی صلواتی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران کردند.

در این طرح تمام امور مربوط به نظافت، رنگ آمیزی، جرم زدایی، تعمیر خرابی ها، تعویض شیشه های شکسته و نظافت حجله، تعمیر خرابی قفل کمدهای مزار شهدا توسط این جوانان به طور خودجوش و صلواتی انجام می شود.

خانه‌تکانی صلواتی مزار شهدا

این اقدام فرهنگی که نمونه بارز یک حرکت آتش به اختیار است به صورت کاملا صلواتی و رایگان و بنا به درخواست خانواده های شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در حال اجرا است و تا پایان سال ادامه دارد.

خانه‌تکانی صلواتی مزار شهدا

یکی از جوانان خادم شهدا در این باره اظهار داشت: جایی که مسئولان کوتاهی می کنند و قدر این میراث فرهنگی کشور را نمی دانند و نسبت به نظافت قبور مطهر شهدا اقدامی نمی کنند، ما خود وارد صحنه شدیم و یک اکیپ مجهز به همراه داریم که تمامی امور نظافتی و تعمیراتی به خصوص تعمیر قفل های خراب حجله های شهدا را به صورت صلواتی برای خانواده شهدا انجام می دهیم.

خانه‌تکانی صلواتی مزار شهدا

وی ادامه داد: شماره تماس در بنزها نوشته و در سطح بهشت زهرا (س) نصب کرده ایم که درصورت تماس خانواده شهدا در خدمتشان خواهیم بود.

این خادم شهدا تأکید کرد: سازمان بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید در این زمینه مساعدتی نمی کنند و این کار به صورت کاملا خودجوش انجام می شود و تعدادی از افرادی که در این طرح سهیم هستند خود خانواده شهید و جانباز هستند.

خانه‌تکانی صلواتی مزار شهدا

وی اظهار داشت: خانواده شهدا در صورتی که شیشه حجله های شهیدشان شکسته شده و یا قفل آن خراب شده است می توانند با شماره تماس 09192095699 تماس بگیرند و با اعلام شماره ، ردیف و قطعه مزار شهید تمام خدمات را صلواتی دریافت کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi