شناسه خبر : 59530
جمعه 18 خرداد 1397 , 17:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز قدس امسال، لبیک به فرمان رهبری

مردم به ندای ولی فقیه خود به خوبی لبیک گفتند آنجا که فرمود "هر یک نفر شما که در راهپیمایی روز قدس شرکت کند، به حفظ امنیت کشور و انقلاب کمک کرده است". زیبا اینکه بی خوابی، خستگی، روزه داری، تشنگی و گرمای ظهر شدید هم نتوانست جلوی ابراز عشق و بصیرت عاشقانه مردم را بگیرد.

فاش نیوز- دیشب سومین شب قدر و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بود... شب احیا و بیداری و توبه... شب رقم خوردن مقدرات انسان ها... از آنجایی که این شب قدر با شب جمعه مقارن شده بود، امروز که آخرین جمعه ماه مبارک و معادل روز قدس بود، به نظر می آمد که شاید به دلیل احیای دیشب مردم خیلی کسی از راهپیمایی امروز استقبال نکند!

در سخنرانی هفته اخیر رهبری درمورد اهمیت روز قدس و مخصوصا" باتوجه به وضعیت نامناسب فلسطین و حملات اخیر رژیم صهیونیستی، روز قدس امسال اهمیت خاص و ویژه ای پیدا کرده بود!... در تهران 10 مسیر را برای راهپیمایی تعیین کرده و ساعت شروع راهپیمایی را از ساعت 10/30 دقیقه صبح اعلام کردند.

  از همان ده و نیم صبح با وجود احیای دیشب، به شوق دیدن حضور مردم بیرون آمدیم و آنچه با آن مواجه شدیم، جالب و به گونه ای حیرت انگیز بود!... جمعیت مردم و خانواده های روزه دار در روز گرمی چون امروز، جای حیرت و تحسین داشت!... تمام مسیرها بر اساس اطلاعات و اخبار از جمعیت تا ساعت 12 پر شده بود و آنچه حداقل در مسیر دانشگاه تهران و خیابان انقلاب و خیابان طالقانی و میدان فلسطین می گذشت، دیدنی و قابل توجه بود!

گاها" چهره ها را می دیدیم که از شدت بی خوابی احیای دیشب، کم رمق بودند اما آنچه بیشتر دیده میشد، شور و حال عجیبی بود که درمیان راهپیمایی کنندگان وجود داشت. همه با لباس مشکی در عزای امیرالمومنین از بزرگ و کوچک و جوانان و بچه ها ... اکثرا با روحیه خوب و خاصی درحال راهپیمایی و شعار دادن بودند.

جانبازان نخاعی که محل استقرارشان بیشتر در خیابان طالقانی و نزدیک میدان فلسطین بود هم در این مسیر با وجود هوای گرم ظهر خرداد ماه دیده می شدند و هم در مسیر خیابان انقلاب!... بسیاری از خانواده ها در این گرمای سخت، کودکان شیرخوار خود را در حمایت از مکظلومیت کودکان فلسطین به خیابان آورده بودند.

 این حضور گرم مردم غیر از غیرت و بصیرتشان نسبت به کشور مظلوم فلسطین، حکایت از موضوع برتر قابل اهمیتی داشت و آن اطاعات از امر رهبری و ولایت فقیه بود. امسال که آقا بر شرکت در روز جهانی قدس، تاکید ویژه ای کرد، همین باعث حضور شاید به ظاهر سخت ناشی از گرما و روزه داری و بی خوابی مردم در راهپیمایی امسال بود.

مردم به ندای ولی فقیه خود به خوبی لبیک گفتند آنجا که فرمود "هر یک نفر شما که در راهپیمایی روز قدس شرکت کند، به حفظ امنیت کشور و انقلاب کمک کرده است". زیبا اینکه بی خوابی، خستگی، روزه داری، تشنگی و گرمای ظهر شدید هم نتوانست جلوی ابراز عشق و بصیرت عاشقانه مردم را بگیرد.

 به همین تناسب نماز جمعه امروز تهران با شگوه خاص تری در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران برگزار گردید... مملو از جمعیت... مملو از عشق و بصیرت!

 

گزارش از شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
این پیامک برای ما ارسال شده:

همه با هم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت میکنیم.
بنیاد شهید وامور ایثارگران

کونا لظالم خصما وللمظلوم عونا
این وصیت مولا امیرالمومنین علی عالی اعلاست که رهبر معظم انقلاب هم در سالگرد امام به آن تصریح کردند، سمعا و طاعتا،

اما این بنیاد شهید وامور ایثارگران یزدبیش از شش سال است درمقابل ظلمی که به خانواده ایثارگران در این به اصطلاح مسکن مهر شده است و سکوت ناحقی که روا داشته است ،بدون کوچکترین گزارشی به تهران وحتی دفاع از سوء استفاده ایی که از نام و عنوانشان بر این شرکت وهیئت مدیره انتصابی است نکردند،آیا برعکس وصیت امام علی علیه السلام در حق ما روا نداشته است؟!!!
سلام ، از عاشقی پرسیدند برای دیدار جلوه جانان با پا آمدی یا با سر ؟ عاشق گفت نه با پا آمدم نه با سر بلکه با صدق دل آمدم. عشق و بصیرت واژه های مناسبی برای شادی وعده نابودی کفر جهانی و پیروزی امت مسلمان در روز قدس 97 است اما انواع جلوه های الهی این روز را در خاطره تاریخ ولایتمداری ثبت و جاویدان کرد. معنویت در ماه مبارک رمضان و ایام قدر همراه با دادخواهی از مردم مسلمان فلسطین و لبنان و یمن و بحرین و سایر بلاد اسلامی که جان و دل به فرامین رهبر معظم انقلاب دادند جلوه های ویژه از نوید ظهور و حضور شادمانه منجی عالم (عج) در راهپیمایی بزرگ روز قدس داشتند که فقط در قلوب مومنین قابل انعکاس و تجلی میباشند.
اما روز قدس 97 جلوه های دیگری نیز داشت که میتوان از غیبت سلبریتی ها و روسری سفیدها و سگ بازان و اشراف و اینگونه قشری که در جبهه دشمنان نظام اسلامی هستند نام برد تا یکبار دیگر در جلوه های حضور دهها میلیونی امت مسلمان، فضاحت و دروغ بزرگی بنام عدد نحس 24 میلیون آشکار شود.
گرچه اوامر ولی مسلمین بر خودداری از دو قطبی سازی اجتماع جهانی مسلمانان تاکید دارد اما کسانی که با قلوب مریض و هزاران علت جسمی و روانی ناشی از غرق شدن در گردابهای مذلت و گناهان کبیره در جبهه شیاطین قرار دارند هرگز نمیتوانند در پرتو نورانی ولایت و حلقه اتحاد امت اسلام حاضر و ناظر بر شادی پیروزیهای داخلی و خارجی نظام اسلامی و جبهه جهانی مقاومت باشند. دشمنان امت اسلام با سر سپردگی و دل بستگی به شیاطین و عناصر سحر و جادو همچون توهم ابر قدرتهای پوشالی و فریبکاری گنبد آهنین عنکبوتی در صف اهل ظلالت و گمراهی و فریب قرار دارند لذا طبق وعده خداوند متعال وحدت امت اسلامی باطل کننده سحر و جادوی شیاطین و قوام و اقتدار موحدان عالم است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi