شناسه خبر : 64583
پنجشنبه 23 اسفند 1397 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عوامل نفوذی عامل فساد در کشور

نقش سپاه در حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی اانکار ناپذیر و قطعی است. بنابراین تهمت ناروا و بدنام کردن سپاه فقط از عقول ناقص و توسط دشمنان نظام اسلامی انتظار می رود. علی ایحال، سربازان گمنام که بارها حماسه های عظیم خلق کرده اند از موضوع اطلاع داشتند. لذا سوال اکثریت مردم این است که چگونه عده ای می توانند اینگونه در روز روشن و مقابل چشمان عقابان گمنام دست به دزدی از بیت المال بزنند و با ایجاد کانال های علنی و آشکار، مبالغ هنگفتی را جابجا کنند؛ مگر اینکه مسئولان ارشد در قضایا دست داشته باشند. یقین داریم موضوع همین چند خط اظهار نظرات ارائه شده نیست بلکه دستان کثیفی در نظام اسلامی نفوذ کرده که نیاز به پاکسازی دارد.

از سوی دیگر چنانچه فساد سیستماتیک وجود داشته باشد آنگاه که دستگاه قضایی وارد قضیه می شود و سیستم را قطع می کند دیگر لفظ سیستماتیک کاربرد ندارد بلکه نیازمند فرهنگ سازی بین مردم است تا فریب دشمنان نظام اسلامی را که در جنگ های مختلف شکست خورده را نخورند.

دشمنان نظام، اندیشه و فرهنگ و بینش و جنبه های روانی مردم و مسئولان را به طور کامل آنالیز و مهندسی کرده اند و می دانند علاقه مندی و گرایش ایرانیان چیست. لذا نقطه تمرکز حملات دشمنان به عمق اندیشه و روان ملت قرار گرفته که دفاع از اندیشه و روان مردم فقط توسط علمای شیعه و انتشار رمز و اسرار ولایت مفید است که خوشیپبختانه در قرن حاضر مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران نمونه جامع و کاملی از امامت شیعه و ولایتمداری است تا شیعیان متحد، آنچه امام شیعیان تشخیص داد تبعیت کنند؛ هر چند بر خلاف عقل و منطق باشد، زیرا امام شیعه به حول و قوه الهی راه را تا آخر طی کرده و از خطرها و پیچ و خم راه مطلع است. فلذا کاروان یا قطار انقلاب را به سلامت به منزل مقصود می رساند.

جناب حافظ فرمود: «به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید/ که سالک بی خبر نبود ز راه و رسم منزل ها». در طول هزاران سال تاریخ بشریت می توان نتیجه گرفت که انسان های وارسته و پیرو رهبران دینی همیشه در پناه خداوند متعال حفظ شدند و افراد فاسد و دنیا پرست همیشه نابود شدند. این سنت الهی بوده و تا آخر دنیا ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi