شناسه خبر : 65136
چهارشنبه 21 فروردين 1398 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم روز جانباز، ادعای خدمت رسانی مسئولین!

ناشناس - حضرات استدعا دارم که مراسم روز جانباز برگزار نکرده و درعوض به معیشت جانبازان توجه ویژه ای داشته باشین، خصوصاً جانبازان 70% که خود شاهدید روزی نیست درهمین سایت وزین فاش نیوز مشاهده نشود که جانباز 70% به یاران شهیدش پیوست!

 چه خوب است قبل ازآنکه از میان ما بروند، مطالبات نظیر پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی و معوقات وخودروی اتومات چرا که انصافاً سخت است جانبازان 70%با خودروی دنده ای که آن هم معمولاً 10سال از عمرش گذشته و حداقل هفته ای یک بار به تعمیرگاه مراجعه نداشته باشیم به جای صرف هزینه های بی جا که نه تنها نسل امروزی را با جانبازان دوران دفاع مقدس ماًنوس نکرده بلکه با این کارهایتان فقط زخم و زبان و نیش و کنایه کوفیان را همراه داشته لطفاً به عرایض حقیر از نگاه ریاست نگاه نکرده بلکه ازنگاه من جانبازو امثالهم نگاه کنید.

 البته اینکه عرضه داشته جانبازان 70% تنهابه این خاطرکه درسراشیبی قرارگرفته و شاید فردایی رانبینیم وگرنه دیگر جانبازان را هم بایستی رسیدگی و توجه بیشتری داشته باشین البته فقط به شرط اینکه واقعاً جانباز باشند نه افرادی که بادادن رشوه و پیداکردن پارتی برای خود پرونده جانبازی مفتوح نموده اند قضاوت با شما حضرات التماس دعاکه خیلی محتاج به دعایتان هستم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام روز جانباز در سالهای گذشته تبدیل به یک ورق و چند خط دروغ بود اما امسال همین یک ورق را دریغ کردند تا عمق ضدیت با جانبازان را علنی کنند.
البته از افرادی که گرین کارتی و غرق در تجملات و بیت المال مسلمین را ارث پدرشان فرض کردند نباید انتظار دیگری داشته باشیم لیکن تمام کسانی که به این افراد رای دادند در این ضدیت و کارشکنی با جانبازان شریک هستند و در قیامت بایستی جواب تمام ظلمها و کارشکنی و ضدیتها با جانبازان را بدهند.
برخی گفتند بلایای آسمانی ناشی از کنار رفتن روسری خانها بوده در حالیکه امروز میدانیم مردم در پیشگاه الهی هر عملی به خودشان باز میگردد اما مسئولی که در حکومت اسلامی پشت میز نشسته و نماینده مردم مسلمان است در صورت ارتکاب هرگونه خلاف و جرم مستوجب بزول عذاب الهی میباشد.
شاهد این موضوع در دولت اصلاحات شروع خشکسالی و ارزانی نفت تا بشکه ای 10 دلار بود که کشور را نابود کرد و در دوره فعلی نیز اینطور بالایای آسمانی فرود میآید که ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به برکناری مسئولان فاسد و ریاکار اقدام گردد. ان شاالله
بنام خدا
باسلام وعرض ادب واحترام
روز جانباز محضر رفقای راه جهادم تبریک عرض میکنم وآرزوی سلامتی وشفای عاجل تمامی جانبازان صبور از درگاه خداوند منان مسئلت دارم وخداوند منان به حرمت خون امام حسین سرور وسالار شهیدان قسم میدهم که شفای عاجل تمامی جانبازان که در بستر هستند عنایت فرماید .
برادر عزیز جانباز 70 درصد چه جانبازی چه کشکی بخدا قسم برای روز جانباز که جانبازا جمع میشن دور هم وهمدیگر را فارغ از مشکلات معیشتی میبینند واز احوال هم مطلع میشن حقیر را دعوت نکردن . در پرونده من نوشته شده که 10 بار به من سرکشی کردن بخدا دروغ است . اینکارها میکنند که مردم بگویند به جانبازان جنگ تحمیلی رسیدگی میشود . بحر حال دستشون درد نکنه خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند . آمین .
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
سلام ، اگر سالها با جیب خالی از گرسنگی بمیریم هرگز دست جلوی دونان و پست فطرتان دراز نخواهیم کرد. از دلسوزان انقلاب تقاضا داریم قدری به فکر معیشت ایثارگران باشند زیرا ایثارگران آبروی نظام هستند وقتی ایثارگری در خیابان چادر میزند یعنی آبروی نظام اسلامی کنار خیابان افتاده یعنی آبروی ایثارگران و آبروی نظام آبروی اسلام و پیامبر اکرم و معصومین (ع) و آبروی علمای دین و آبروی هزاران شهید است.
کسانی که به آبروی اسلام احترام نگذارند و منافع جناحی خودشان را مقدم دارند تاریخ نشان داده سنت الهی نابودشان کرده و اثری بجز ویرانه های کاخها و نشانه های نابودی آنها برای عبرت آیندگان بر جا نخواهد ماند.
در تاریخ چند سال قبل خواندیم دیکتاتوری بوسیله نیش پشه مالاریا به درک واصل شده لذا همانطور که در قران کریم ذکر شده که بزرگترین دیکتاتور تاریخ بوسیله پشه ای کوچک به درک واصل شد همینطور سنت الهی تکرار خواهد شد و دیکتاتورها و ثروت اندوزان و ظالمان با تمام قدرتی که از ثروت مردم و برخی در لباس دین جمع کردند بوسیله یک پشه کوچک عبرت جهانیان شده و در جهنم سوزانده خواهند شد.
بی صبرانه منتظر اجرای عدالت الهی در خصوص مستکبران غربی و نوکرانشان هستیم آن روز که یقین داریم بسیار نزدیک است روز جشن و شادی و یوم الله ملت های آزاد جهان خواهد شد.
سلام . من که الان 33 سال جانبازم و توی یه شهرستان کوچیک زندگی میکنم هنوز یکی از مسئولین شهری یا استانی رو ندیدم و اصلا اینا منو نمیشناسن اگرم از جلوشان زد بشم فکر میکنن یه معلول تصادفی و یا معلول مادر زادی هستم بخدا قسم راست میگم دیگه نمیدونم چی بگم واقعا جای تاسفه واقعا .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi