شناسه خبر : 65252
یکشنبه 25 فروردين 1398 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«یخ در بهشت» خواندنی می‌شود

«یخ در بهشت» دستپخت بانوانِ توانمند نویسنده‌ای است که به بهانه داستان، راوی دفاع مقدس و زنان آن شده‌اند.

این مجموعه داستان کوتاه، با تنوعی از زیرموضوعات و موقعیت‌ها و شخصیت‌های ناب و خواندنی کوششی است از سوی «سیده عذرا موسوی» که گزینش و ویرایش داستان‌ها را برعهده داشته و به نیابت از انتشارات کتاب جمکران این مجموعه را فراهم آورده‌است.



یخ در بهشت روایت مادرانی است که خودشان از قهرمانی دیگران قصه‌ها گفته‌اند و حال خودشان قهرمانانی شده‌اند که از آن‌ها قصه‌ها باید گفت. خواهران، مادران و دخترانی که سال‌ها پیش از جنگ با تربیت رزمندگان سهم سترگی در جبهه‌ها داشتند و در حین جنگ با جانفشانی و دلسوزی، و پشت خط جبهه با صبوری و مدارا، از جنگ حماسه‌ای به وسعت روحشان ساختند.

انتشارات کتاب جمکران با گردهم آوردن این مجموعه علاوه بر ادای احترام به زنان قهرمان و قهرمان‌پرور، نگاهی به گوشه‌ای از تاریخ و تاریخ‌سازان انداخته و سعی داشته است نگاه‌ها را به حماسه‌سازی و حماسه‌سرایی شیرزنان مؤمن بخواند.

دبیر مجموعه: سیده‌عذرا موسوی
نویسندگان مجموعه: رقیه کریمی، سمیه حسینی، معصومه میرابوطالبی، مونا اسکندری، سیده‌فاطمه موسوی، زهره شریعتی، محبوبه حاجی‌مرتضایی، معصومه عیوضی، مهین سمواتی، فاطمه نفری و مرضیه نفری.
عکاسی و طرح جلد: صابر شیخ رضایی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi