شناسه خبر : 70859
شنبه 02 آذر 1398 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران با خانواده شهید هاشم نژاد

image_2019_11_23-11_53_17_26_tIe.JPG

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با خانواده شهید علیرضا هاشم نژاد دیدار و گفتگو کرد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، به همراه حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس و جمعی از فرماندهان سپاه با خانواده شهید بسیجی علیرضا هاشم نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران در دیدار با خانواده شهید هاشم نژاد گفت: تمامی خانواده های معظم شهدای جنگ تحمیلی بر عهده ملت ایران حق داشته و امنیت ایران اسلامی نیز مرهون خون شهداء و حلم و بردباری خانواده صبور این عزیزان است.

در این دیدار، پدر شهید هاشم نژاد ضمن بیان خاطراتی از این شهید والامقام گفت: حضور و دیدار با فرماندهان و مسئولین ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

شهید علیرضا هاشم‌نژاد در عملیات کربلای 5 و به عنوان مسئول محور مخابراتی لشکر 19 فجر سپاه پاسداران در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: ارتش
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi