شناسه خبر : 72895
یکشنبه 11 اسفند 1398 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از «روشن» حجازی تا «آقازاده» توفیقی

ویروس جدید فیلمبرداری چه پروژه‌هایی را تعطیل کرده است؟

فاش نیوز- همچون بسیاری از مشاغل، شیوع ویروس «کرونا» سینما را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش سرویس سینمای ایران فاش نیوز، چند روز پیش خانه سینما با انتشار اطلاعیه‌ای پیشنهاد داد که برای حفظ سلامت سینماگران برای چند روز فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی متوقف شود. البته سینماگران پیش از این اطلاعیه خود نیز دست به کار شده بودند و کارها را تعطیل کرده بودند. 

از فیلم‌های سینمایی که فیلمبرداری شان را تعطیل کردند می‌توان به «روشن» اشاره کرد که با تصمیم کارگردان آن فیلمبرداری‌اش متوقف شد.  این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را روح الله حجازی برعهده دارد و رضا عطاران و سارا بهرامی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند قرار بود با برنامه ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری‌اش تا پایان سال به پایان برسد اما با صلاحدید کارگردان فیلمبرداری برای چند روز متوقف شده است. 

سریال «آقا زاده» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی هم دیگر پروژه‌ای است که برای سلامتی عوامل، تصویربرداری آن تعطیل شده است. 

همچنین فیلم سینمایی «چپ راست مستقیم» به کارگردانی حامد محمدی با بازی رامبد جوان و پیمان قاسم خانی که پیش از این «اکسیدان» و «چهارانگشت» را جلوی دوربین برده بود از جمله فیلم‌هایی است که ضبط آن با شیوع ویروس «کرونا» متوقف شده است.

منبع: فیلم نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi