شناسه خبر : 73055
شنبه 17 اسفند 1398 , 14:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی نخبگان ایثارگر از جامعه پزشکی کشور

قدردانی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر از جامعه پزشکی کشور

 نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ایثار و از خود گذشتگی جامعه پزشکان و پرستاران در یاری رساندن به هموطنان با صدور بیانیه‌ای از این ایثارگران سفیدپوش تشکر و قدردانی کردند.

 متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 قال رسول الله صلی الله علیه و آله: «إِنَّما المُؤمِنُونَ فی تَراحُمِهِم وَ تَعاطُفِهِم بِمَنزِلَةِ الجَسَدِ الواحِدِ إذا اشتَکی مِنهُ عضوٌ تَداعی لَهُ سائِر الجَسَدِ بِالْحُمَّی وَ السَّهَرِ؛ به‌درستی که افراد مؤمن، در مهربانی و دلسوزی‌شان به‌ حال یکدیگر، همانند یک پیکر هستند که هرگاه عضوی از آن مریض شود، دیگر اعضای بدن با آن عضو، با تب‌داری و بی‌خوابی همراهی می‌کند.»

در این شرایط بحرانی که تلاش همه افراد متوجه دور شدن از ویروس کرونا است، کادر درمانی بیمارستان‌ها خالصانه و فداکارانه مواظبت از بیماران را در نزدیک‌ترین تماس به انجام می‌رسانند. توفیق خدمت به بیماران فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که نصیب هر کسی نخواهد شد؛ چراکه علاوه بر خشنودی خلق، رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین کسانی در پیشگاه خداوند روسفید خواهند بود که بتوانند به خوبی از این امتحان سربلند بیرون بیایند و مطمئن باشند که این فداکاری و ایثار هرگز بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

 نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر از تلاش، زحمات و ایثار شبانه‌روزی فرشتگان سفیدپوشی که در سمت پزشک، پرستار، کارشناس آزمایشگاه، بهیار و دیگر کارکنان حوزه سلامت که متهورانه و جسورانه در مقابله با این ویروس کشنده با کمترین امکانات و روحیه ایثار و فداکاری به یاری هموطنان آسیب‌دیده شتافته‌اند و برای تأمین سلامت مردم جان خود را نیز در معرض خطر قرار می‌دهند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند، تشکر و قدردانی نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری برای تحقق شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم» اعلام می‌نمایند.

امید است همواره در راستای خدمت به خلق الله، پیروز و سلامت باشید و خداوند متعال نشان ایثار این خودگذشتگی بی‌شائبه را قرین دنیا و آخرت شما عزیزان قرار دهد.
دفع الله عنا البلایا و الفتن

 

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi