شناسه خبر : 73242
شنبه 24 اسفند 1398 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سینماگران ایرانی برگزیده جشنواره هندی شدند

 فاش نیوز- هجدهمین جشنواره فیلم «چشم سوم مومبای» در کشور هند با برگزیده شدن دو فیلمساز کوتاه ایرانی به کار خود پایان داد.  

در این روداید سینمایی که هجدهمین دوره آن از تاریخ از ١ تا ۶ مارس (١١ تا ١۶ اسفند) در هند برگزار شد فیلم کوتاه «من تنم نیستم» به کارگردانی نیما اکبرپور و محصول انگلستان جایزه بهترین فیلم جشنواره  را به خود اختصاص داد و جایزه سوم جشنواره نیز به فیلم کوتاه و ایرانی «کاور» از وحید الوندی فر رسید. 

فیلم های کوتاه «پنج کثیف» ساخته عباس مهیاد، «کاج» ساخته محمد هرمزی، «سرزمین مورچه ها» ساخته عیسی بابایی، «دریا موج موج می لرزد» به کارگردانی امیر غلامی، «برف گرم» از عدنان شهناز و فیلم های بلند «آذر» ساخته محمد حمزه ای، «نسترن وحشی» ساخته رهبر قنبری، «اولین امضا برای رعنا»، ساخته علی ژکان، «گلنسا» ساخته ستار چمنی گل، «رسوایی» از مسعود ده نمکی، «خانه دوست کجاست؟» ساخته عباس کیارستمی، «بچه های آسمان» از مجید مجیدی و «لاک پشت ها هم پرواز می کنند» ساخته بهمن قبادی نیز دیگر فیلم های ایرانی بوند که در این رویداد به روی پرده رفتند. 

* منبع: سینماسینما، ایسنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi