شناسه خبر : 78006
جمعه 11 مهر 1399 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی ۱ میلیونی!

خالق - عرض ادب به روح امام و شهدا. ماها جانبازان زیر ۲۵درصد تحت پوشش ساتا داریم. نابود می‌شویم. چگونه با هزاران مشکل با ماهانه یک میلیون تومان آن هم تازه شده یک میلیون، زندگی کنیم؟

حداقل ای مسئولانی که اگر خدا و آخرت را باور دارید، دیگر این ظلم بس هست. به دادمان برسید.

مدیران زحمتکش فاش نیوز تو را به خدای واحد.این پیام را به گوش مسوولان ذیربط برسانید.

باتشکر وافر

اینستاگرام
بعد از انتخابات مجلس دوره یازدهم ، بنیاد شهید در یک حرکت شتابزده فورا فراخوان برای پرداخت کمک معیشت برای جانبازان زیر 25 درصد داد. که اتفاقا شرایط بسیار سهل تری هم نسبت به ساتا داشت. مانند عدم ممنوعیت داشتن بیمه خویش فرما یا خانه و ماشین. تنها شرطش نداشتن شغل ثابت و حقوق ثابت است. در حالیکه ساتا حتی اگر بیمه خویش فرمای تامین اجتماعی را خودت بدهی به عنوان فرد ثروتمند شناخته و جزو کمک معیشت محسوب نمی کند.متاسفانه این ظلم پرداخت نابرابر به جانبازن زیر 25 درصد از اردیبهشت 1399 تاکنون ادامه دارد و قول آقای نوبخت هم به عمل نرسیده و جانبازان تحت پوشش ساتا هم که قانونا باید تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند به علت امتنای بنیاد شهید تحت پوشش قرار نگرفته اند.کمیسیون اجتماعی هم گویا قصد برخورد جدی با بنیاد شهید را ندارد.فقط اظهار تاسف می شود کرد.
با تجدید سلام و خدا قوت خدمت مدیران توانا و زحمتکش. فاش نیوز
بنده بینهایت سپاسگذارم از لطف و محبت و زحمات بیوقفه شما بزرگواران زحمتکش بویژه در خصوص درج پیام بنده به موضوعیت.زندگی یک میلیونی. بصورت فوری در اخبار خوب.مثل خودتان.
اجرکم عندالله اتکاکم
باتشکر فراوان
بدرود
موضوع. عنایت و اقدام
باسلام و دعای خیر
برادر عزیز و بزرگوارم. جناب آقای سرلشگر باقری
یادم هست سه سال پیش فرمودید که همه جانبازان تحت پوشش ساتا. تا آخر همان سال میروند به تحت پوششی بنیاد.حال با گذشت سه سال از فرمایش حضرت عالی میگذرد.بخدا قسم هیچ قشری در کشور حتی کمیته امداد امام ره.و بهزیستی هم اندازه جانبازان تحت پوشش ساتا در مضیقه سخت گذران زندگی نیستند.ما جانبازان و رزمندگان تحت پوشش ساتا در حال فنا شدن هستیم. سوگند به مقدسات عالم.بخاطر آبروی اندکمان به وعده هایتان عمل نمایید.اگر شما بزرگواران ما را در نیابید.از دیگران چه انتظار..
در چنین شرایط اقتصادی.زندگی با یک میلیون تومان آنهم تازه شده.یک میلیون.دوماه پیش هفت صدو پنجاه تومان بود . قضاوت با خودتان.
لطفا. هرچه زودتر بدادمان برسید.
اجرکم عندالله
باتشکر فراوان

مدیران زحمتکش فاش نیوز.لطفا در تیتر اخبار خوبتان قرار دهید.
بینهایت سپاسگذارم
با سلام و خدا قوت
مسوولان و مدیران زحمتکش.فاش نیوز
ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات شما بزرگواران .بابت انعکاس مطالب و مشکلات جانبازان و رزمندگان بویژه زیر ۲۵درصدی ها به.مسوولان مربوطه.
مطمن باشید.زحمات شما بزرگواران کمتر از عبادت نیست.
اجرتان با الله متعال
باتشکر فراوان واحترام خاص خالق بابایی
آيا كسي نيست در اين مملكت به داد جانبازان زير 25درصد برسد چطور براي خودشان ميليونها پول هست براي چپاولها و اختلاسها و هزاران ... است ولي براي زير25 درصديها نيست اينها چه گناهي كرده اند لا اقل گناهشان براشون بگيد
گناهشان اين است كه اينها نردبان شده اند و شماها از پله ها سعود كرده ايد و شديد فلان مقام وزير وكيل و...
به خودتان بياييد كه ديگر دير است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi