شناسه خبر : 79384
دوشنبه 17 آذر 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کجاست امتیازهای داده شما به ما؟!

بهرام - سلام بر نمایندگان انقلابی مجلس

 ببینید عزیزان خواهشا من رزمنده 36 ماه جبهه را صدا کنید بگویید از زمان اتمام جنگ به من چه امتیازی دادند؟ هر کجا نگاه می کنی امتیاز به ایثارگران. آخه خدا به شما خیر دهد، بیاید بگویید چه امتیازی به من دادید که من نگرفتم؟ آخه مگر قیامتی نداریم هر کس برای خودش می کشد؟ آخه اینکه مملکت داری نیست شما انجام می دهید. آیا فردا دیگر جنگی نداریم؟ مردم با چه عمل کرد شما دوباره بیان نیروی شما برن جنگ؟

آخه این کار درسته؟ به نظر من این خیانت است؛ هم به من مظلوم هم به مملکت. حالا هر وقت صحبت میشه می گویند چون بار مالی دارد نخواستیم. ولی من می گویم نخیر اگر خدا نکرده فردا جنگی بشه، مردم نمیان برن جنگ؟ چون نگاه می کنند به پدرانشان که حالا بار مالی دارد. این همه پول این مملکت را می خورند بار مالی نیست. فقط حقوق من بیمار جنگ، بار مالی حساب میشه؟

آخه چرا برادر؟ سردار جناب شریفی سردار محترم من 36 ماه جبهه بودم 36 تا بادکنک پیش یه نفر بترکونی طرف دیوانه میشه. من 36 ماه در راننده لودر بودم که هرکس جبهه رفته می داند راننده لودر در جبهه یعنی چی؟ آیا من سالم هستم؟ حق کشی تا کی؟ بیاید بعد از 35 سال در قانون ایثارگران تجدیدنظر کنید. دلم خون است از دست شماها. دیگه سپردم به خدا ولی این را بدانید خیر نخواهید دید. حتی امروزه دولت جز اون 45 تومان یارانه به من هیچی نمی دهند. نه حقوق نه در آمد بخدا با 900 تومان معسرین زندگی می کنم.

اگر راست می گوید بیاید ببیند اگر من در آمد دیگه ای داشتم حاضرم هر کاری که شما بگید بکنم.

والسلام

اینستاگرام
شرمنده سنگر ساز بی سنگر
برادر راننده لودر رزمنده دوران جنگ مردم ایران اسلامی خدا انروز را نیارد مسلمانند و غیرت دارند شاید مثل دوران ما نباشند اما ازما کمتر نیستند مشکل جنابعالی و من جانباز و بقیه رزمندگان و تمام ایرانیان عزیز مشکل عدالت است که نمایندگان در این مورد برای ایثارگران ازجمله رزمندگان تا این ساعت قدمی بر نداشتند و قوانین هم برای ایثارگران زیاد هستش اما در اجرا 20درصد انهم تکراری جانبازان 25درصد به بالا و خانواده شهدای عزیز انهم به سود خود نمایندگان در مجلس 99درصد رزمندگان دوران جنگ از قشر فقیر جامه بودند مستضعفین این کلام امام عزیز بود که خدا رحمتش کنه الان چه مجلس و دولت بفکر این قشر نیستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi