شناسه خبر : 79407
سه شنبه 18 آذر 1399 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید را بهتر بشناسیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» را به نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.

سوابق نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری متولد سال ۱۳۳۰ است و تحصیلات حوزوی خود را از سال ۱۳۴۶ در حوزه علمیه «ملاجعفر» متعلق به مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی آغاز کرد و در سال ۱۳۵۰ در حوزه علمیه قم نزد علمایی، چون حضرات حجج اسلام آقایان اوسطی تهرانی، علوی گرگانی، موسوی تبریزی و فاضل هرندی و حرم پناهی تلمذ و تحصیل کرد.

وی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ به واسطه سخنرانی‌ها و فعالیت‌های گسترده علیه رژیم طاغوت به طور مکرر دستگیر و در زندان‌های قزل قلعه، قصر، قم و ... زندانی و در نهایت در آستانه انقلاب اسلامی آزاد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بروجن از طرف جامعه مدرسین با حکم آیت الله طاهری خرم آبادی و در جوپار کرمان از طرف آیت الله مشکینی رحمت الله علیه برای تأسیس کمیته انقلاب اسلامی منصوب شد و تا بهمن سال ۱۳۶۳ در مجتمع آموزشی ابوریحان بیرونی وابسته به دانشگاه تهران به تدریس معارف اسلامی، تاریخ اسلام و ریشه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و مدتی نیز فرمانده کمیته انقلاب اسلامی و امام جمعه موقت منطقه شمال ورامین بود.

وی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ به عنوان مسئول بنیاد شهید انقلاب اسلامی قم به خدمت پرداخت و سپس تا سال ۱۳۶۹ مسئولیت بنیاد شهید نیشابور را به عهده گرفت و از سال ۱۳۶۹ به مدت ۱۸ ماه مسئول بنیاد شهید شهرری بود و پس از آن تا سال ۱۳۷۴ به عنوان مدیرکل مددکاری و مشاوره و از سال ۱۳۷۴ تا اوایل ۱۳۸۳ با سمت مدیرکل بنیاد شهید استان تهران مشغول خدمت به خانواده معظم شهدا بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شکری از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ نیز به عنوان قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

وی در طول خدمت در سال ۱۳۷۹ به عنوان مدیر نمونه ملی و در سال ۱۳۷۸ به عنوان مدیر نمونه استانی و در سال‌های ۱۳۷۷، ۱۳۷۶، ۱۳۷۵ و ۱۳۷۸ به عنوان مدیر برتر بنیاد شهید انقلاب اسلامی برگزیده شده است.

 

اینستاگرام
با سلام
انشالابرای.جانبازان.زیر۲۵درصدکارمهمی.انجام.دهد
خداوندیاریشان.فرماید
باعرض سلام واحترام
ما منتظران هنوز منتظریم ترا به امام حسین ع قسم تان میدهم پرونده اینجانب ودیگر رزمنده گان هشت سال دفاع مقدس(بند ز ماده 87 توسعه برنامه ششم ) به کجا رسیده چرا جواب نمی دهین به خدا ما هم انسانیم چقدر پیامک زده ایم شما را به خاطر دستور مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی جواب بدهین
باتشکر مجروح سال 1365
سلام پنج درصد جانبازی معلوم نشد
سلام به روح شهدا قسم پنج درصد جانبازی رزمندگان اجرا کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi