شناسه خبر : 80302
شنبه 27 دي 1399 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سبک شمردن نشر پیام شهدا = دشمن شادی

محسن - پیام خون شهدا به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مبنای فریب شناسی و عدم اعتماد به دشمن در کلیه امور است. مسئولان و افرادی که هیچگونه تعهدی نسبت به خون شهیدان ندارند البته که ایمان به دین هم ندارند و تنها موضوعی که برای اینگونه افراد اهمیت دارد منافع شخصی و جناحی می‌باشد.

 انسان های متدین و آزاده در مقابل تعهدی که نسبت به خون شهیدان دارند رساندن پیام خون شهیدان است لذا ملاحظه می گردد نفوذ هنگامی رخداده که تعهد نسبت به نشر پیام خون شهیدان سبک انگاری شده و به طور متقابل فریب دشمن کارساز گردیده است.
 
 کسانی که در انتشار پیام خون شهیدان کوتاهی و قصور کردند در جنایت دشمن و شهادت بهترین انسان های سالک الی الله سهیم و شریک هستند. چنانچه در شخصیت اینگونه افراد توجه کنیم ملاحظه می گردد آنان نسبت به اصول و فروع دین بی اعتنا هستند و بی نمازی و اعتقاد حداقل برخوردار نیستند.

 وظیفه ایثارگران و امت حزب الله انتشار پیام خون شهیدان برای جلوگیری از فریب و عدم اعتماد به دشمن می باشد تا تاریخ جنگ احد و صفین و سقیفه و عاشورا تکرار نشود. بخشی از قصور برای حضور نفوذی ها در حکومت متوجه ایثارگران و امت حزب الله است فلذا باید بکوشیم تا پیام خون شهیدان به نحو احسن به احاد ملت و مردم جهان برسد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi