شناسه خبر : 81464
چهارشنبه 27 اسفند 1399 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین پایانی جشنواره‌های ادبی دفاع مقدس خوزستان

آیین پایانی جشنواره‌های ادبی دفاع مقدس استان خوزستان با اهدای جوایز به منتخبین با محوریت کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به پایان رسید.

فاش نیوز - آیین پایانی جشنوار‌ه‌های ادبی دفاع مقدس استان خوزستان برگزار گردید.

 بنا به گزارش همکار ما از اهواز، آیین پایانی جشنواره‌های ادبی دفاع مقدس استان خوزستان با اهدای جوایز به منتخبین در زمینه‌ی شعر دانشگاهیان به نام گلوگاه سرخ، در دو بخش دانشجویی و کارمندی، داستان کوتاه هفته‌ی بسیج و جایزه‌ی ادبی یوسف با محوریت کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به پایان رسید.

 «خانم عرفانی» مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفت‌و گو با همکار ما درباره‌ی منتخبین جشنواره‌ها، بیان کرد: ۹نفر در جشنواره شعر، ۱۲نفر در داستان کوتاه بسیج در بخش‌های مختلف و ۳ نفر در جشنواره‌ی ادبی یوسف با محوریت کادر درمان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است این مراسم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در زمینه کرونا انجام گرفت و فقط منتخبین اهوازی حضور داشتند. جوایز منتخبین شهرهای دیگر استان با پست برایشان ارسال شد.

 

جعفری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi