شناسه خبر : 82424
یکشنبه 12 ارديبهشت 1400 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید چراغچی: پیروزی مفت به دست نمی‌آید

شهید چراغچی: پیروزی مفت به دست نمی‌آید/ آرامش در پی مقاومت حاصل می‌شود

سردار شهید چراغچی گفت: پیروزی را مفت به شما نمی‌دهند. باید که آتش‌های دشمن را تحمل بکنید زخم‌ها را بر بدنت تحمل بکنی، کمبود وسایل را باید تحمل بکنید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس (10 اردیبهشت تا 3 خرداد 61)، صوتی را از سردار شهید ولی‌الله چراغچی قائم مقام فرمانده لشکر 5 نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ششم اردیبهشت ماه سال 61 در آغاز عملیات بیت‌المقدس برای رزمندگان سخنرانی ایراد کرده است، منتشر کرد.

در این صوت می‌شنویم:

«فشار دشمن هر چقدر هم زیاد باشد، باید تحمل بکنید. اگر در این جنگ ما بتوانیم که استقامت بکنیم؛ بالاخره این جنگ‌ها همه‌اش امتحان است، مفت که به شما دیدار با خدا را نمی‌دهند، باید که خدا را طلب بکنید، باید که بروی خدا را بشناسی، باید که خدا را دوست بداری، باید که خدا را عاشق بشوی تا خدا هم عاشق تو بشود و تو را پیش خودش بطلبد، پیروزی را مفت به شما نمی‌دهند. باید که آتش‌های دشمن را تحمل بکنید زخم‌ها را بر بدنت تحمل بکنی، کمبود وسایل را باید تحمل بکنید، اینها همه هست و همه اینها اگر توانستیم بگذریم، مقاومت بکنیم صبر بکنیم، آن وقت است که پیروزی هم دنبالش خواهد آمد، آن وقت است که به دنبالش آرامش هست.»

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi