شناسه خبر : 82738
چهارشنبه 26 خرداد 1400 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با رای دادن، اقتدار کشور را نشان دهیم

با همدلی و حضور پرشور در صحنه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید اقتدار نظام اسلامی‌ را در روز ۲۸ خرداد به جهانیان نشان دهیم.

فاش نیوز- با همدلی و حضور پرشور در صحنه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  باید اقتدار نظام اسلامی‌ را در روز 28 خرداد به جهانیان نشان دهیم.

امروز سکوت و بی تفاوتی تحت هیچ شرایطی جایز نیست و اگر دغدغه کشور و انقلاب را داشته باشید، حداقل برای حفظ حرمت خون‌هایی‌ که در جهت استمرار اهداف انقلاب و نظام اسلامی به زمین ریخته‌ شده است، باید به پای صندوق های رای در روز 28 خرداد رفت و با انتخاب نامزد اصلح از آرمان های امام راحل حمایت کرد.

سخن اینکه در شرایط کنونی کشور و با توجه به معادلات جهانی و توطئه های دشمنان باید جدای از فضاسازی گل و بلبل و بر عکس جلوه دادن مسائل به‌ عموم، با شرکت در انتخابات به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب باشیم.

باید در صحنه انتخابات با رای قاطع خود محکم ایستاد؛ چرا که دفاع همچنان باقی‌ است و امروز جبهه انقلاب نیازمند وحدت و انسجام است. این انسجام می تواند با حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 28 خرداد به‌ وقوع بپیوندد.

وقتی صحبت از جبهه انقلاب می‌ شود، احزاب و جناح‌های حاکم و غیرحاکم هیچ جایگاهی در آن ندارند و بحث فقط حمایت از فرزندان انقلاب است. آنان‌ که محیط فضل و آداب این انقلاب شدند، آنان‌ که در مقابل‌ چشمانشان دوستان و برادران‌شان خون دادند و مجبور شدند با بوسه‌ای بر پیکر خونین آنها رهایش کنند و ادامه مسیر را بروند.

نگاشتن اینگونه مطالب بسیار سهل و آسان است و با ده انگشتی که خدای سبحان به تو هدیه داده، به‌ سرعت برق و باد می‌نویسی. اما بطن واقعه دردناکتر از این مسائل است. آنچنان دردناک که وقتی به عمق ماجرا می‌روید، منقلب می شوی. پس در این منقلب‌ شدن و انقلاب درونی، سکوت در شرایط فعلی جایگاهی ندارد.

امروز در سخت‌ترین شرایط و وضعیت موجود اقتصادی و در بحرانی‌ترین موارد امنیتی جهانی، باید انسجام جبهه انقلاب به حدی قوی باشد که پوزه یاوه‌ گویان مخالف با اهداف انقلاب اسلامی و ایادی داخلی‌شان که آنها نیز در چهل و دو سال گذشته در مسیر هدایت دشمنان نظام بودند را با حضور در پای صندوق های رای به خاک مالید.

 بنابراین امروز وحدت و انسجام نیاز مبرم و ضروری جامعه است و باید از اهداف اصلی جبهه انقلاب باشد و این امر محقق نمی شود، مگر اینکه در انتخابات شرکت کنیم. باید تیزبین بود و با چشمانی همانند مصداق چشمان تیزبین بچه‌های گردان‌های تخریب و کمین که در شانزده سالگی معادلات ارتشداران جهان را نقش بر آب کردند، همانند انتخابات گذشته در صحنه سیزدهمین دوره انتخابات حاضر باشیم.

نامزدهایی هم که از این فرهنگ و این جبهه هستند، باید کاملاً بگوش باشند. چرا که امروز روزی نیست که هر کسی بخواهد ارزش‌ها و سلایق شخصی‌ خود را بر خواست و مطالبات مردم ترجیح دهد.

در این راستا احدی حق ندارد بر اساس فرامین امام راحل و منویات مقام معظم رهبری که خود را اصلح بر دیگری تلقی نماید، حتی اگر در جامعه و پیرامون خود موفقیت را صددرصدی ببیند و باید انقلاب و ارزش‌های نظام را مقدم بر منافع خود بداند.

چرا که نمی‌توان انقلابی بود و در جبهه‌ انقلاب تحت فرمان سکاندارش حرکت کرد اما خلاف جهت آن رفت. نمی‌توان ادعای انقلابی‌گری کرد، اما مصالح شخصی و گروهی را بر انقلاب ترجیح داد.

به خصوص که طبل دوستان منحرف شده از مسیر انقلاب امروز صدای لبیک یا عدو را سر می‌دهد. همانگونه که بزرگان نظام  اشاره کردند، باید جبهه انقلاب را تقویت کرد و کسی حق ندارد خود را بر این جبهه و اهدافش ارجح بداند.

 بر این اساس همه دوستداران انقلاب و مردم باید حضور مقتدرانه خود را در صحنه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای همه جهانیان به نمایش بگذارند. چرا که امروز دشمنان نظام منتظر نتیجه این انتخابات هستند تا اگر خدایی ناکرده کوچکترین شکافی در بین مردم و مسئولان نظام مشاهده کنند، به آن رخنه کرده و دوباره تفکرات بیمارگونه‌ خود را در جامعه گسترش می دهند.

سخن آخر اینکه اگر در یک جمله بخواهیم خواسته همه درد کشیدگان و دلسوزان انقلاب را تشریح کنیم، باید بگوییم که مسیر انقلاب و فرامین امام راحل و منویات رهبری بر همه امور ارجح تر است.

امید واثق داریم که مردم کشورمان یک بار دیگر با همدلی و حضور در پای صندوق های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 28 خرداد اقتدار نظام اسلامی‌ ایران را به رخ جهانیان نشان دهند.

والسلام من اتبع الهدی

رضاامیریان فارسانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi