شناسه خبر : 82770
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید

مراسم تکریم «اسکندر یارنسب» مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه «داود نورچه‌ای» به عنوان سرپرست این اداره کل روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
سردار یعقوب سلیمانی در این مراسم در سخنانی معاونت فرهنگی و آموزشی را مرکز فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنابر کلام امام راحل افضل نهادها است به همین واسطه رسیدگی به وضعیت و امور خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش بنیاد نهاده شده است.
وی افزود: با وجود تمام کارشکنی‌ها، همچنان پس از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این نظام و انقلاب اسلامی با طراوت و پویایی به حرکت خود ادامه می‌دهد و همه‌ این مقاومت‌ها و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی به مدد خون مطهر شهدا و ایثار عزیزان ایثارگر بوده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بیان داشت: در طول 25 سال خدمت آقای یارنسب در معاونت فرهنگی، رشد و تعالی را در کار ایشان و همکاران او شاهد بودیم. امروز از زحمات چند ساله‌ ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی خواهیم داشت و امیدواریم پس از این از تجربیات گرانقدرشان در این سال‌ها بهره ببریم.
اسکندر یارنسب مدیرکل سابق امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز خدا را شاکرم بابت لطفی که به بنده داشت که توانستم بهترین روزهای زندگی خود در دوران جوانی‌ را در این نهاد مقدس خدمت کنم و مُبَلغ و مروّج فرهنگ ایثار و شهادت باشم. آنچه من در طول سالیان خدمتم کسب کردم، گنجینه‌ گرانبهایی بود که نصیب من شد.
وی افزود: در طول مدت خدمت در این سال‌ها اول به لطف خدا و عنایت شهدا، پس از آن با همکاری و همفکری جمعی تمام عزیزان توانستیم اقدامات قابل توجهی را به انجام برسانیم. فعالیت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سال‌ها بر اساس سخنان سردار شهید سلیمانی، مدیریت «برو» نبود بلکه «بیا» بوده است و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد محصول طرح و ایده‌ همه عزیزانی است که در این اداره کل فعالیت داشتند.
داوود نورچه‌ای سرپرست امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: از حسن اعتماد سردار سلیمانی و مهندس اوحدی تقدیر و تشکر می‌کنم. جابه‌جایی برای هر یک از عزیزان سبب می‌شود فصل تازه‌ای برای او گشوده شود، آقای یارنسب در جایگاه استادی هستند و امروز افتخار دارم که در حوزه فرهنگی تهران بزرگ مشغول به کار بوده‌ام.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های شایسته و مؤثری را در کنار دیگر مدیران و همکاران برای خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم و بهتر از قبل روبه جلو حرکت کنیم.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi