شناسه خبر : 82782
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام «فراست» آسمانی شد

بانو «خدیجه دلاور» مادر شهیدان والامقام «علی و محمدباقر فراست» بعد از سال‌ها دوری از فرزندانش شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به آنان پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «فراست» آسمانی شد
خانم «خدیجه دلاور»، مادر شهیدان والامقام «علی و محمدباقر فراست» از شهدای استان اصفهان در دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل دوری فرزندان، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
گفتنی است، شهید «علی فراست» سال ۱۳۳۸ در روستای فیلاخص از توابع گلپایگان در استان اصفهان دیده به جهان گشود. وی در سال ۵۹ به عضویت سپاه پاسداران درآمد؛ در صف نیروهای شهید دکتر چمران قرار گرفت و سرانجام در تاریخ ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در منطقه دهلاویه مفقود شد.
برادر او شهید «محمدباقر فراست» نیز سال ۱۳۴۵ در روستای فیلاخص به دنیا آمد و با توجه به روحیه انقلابی بالایش در جنگ تحمیلی شرکت کرد و به عنوان نیروی تک تیرانداز خدمت کرد. سرانجام هم در ۱۵ آبان ۶۲ در عملیات والفجر ۴ به فیض شهادت نائل آمد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi