شناسه خبر : 82864
جمعه 31 ارديبهشت 1400 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضع سخت فرزندم در پست گیلان!

حمید از گیلان - جهت استحضار دولت محترم، مجلس محترم، وزیر محترم وزارت ارتباطات، مدیر عامل محترم شرکت ملی پست و نمایندگان شریف شهرستان رشت و استان می رسانم.

  فرزندم حامد حسن زاده لاکسار مدت هشت سال به صورت نیروی قرارداد یک ساله در پست فومن مشغول به کار است و رئیس اداره مزبور در طول این سالها از عملکرد کاری و رفتاری و اخلاقی و پایبندی به نظم و انضباط اداری و مشتری مداری و تلاش در جهت نیل به اهداف و خط مشی شرکت رضایت داشته.

 ولیکن مدیر فعلی پست با خصومتی را که در طی پانزده و شانزده سال از اشتغالم در حراست داشته و اخیرا نیز بنا به اظهارش که در پست حراست از رشد و ارتفایش جلوگیری شده که این موضوع جای بس'تامل و بررسی دارد و در همین راستا پایم را نیز به دادگاه کشانده و در همین راستا نیز درخصوص تبدیل وضعیت فرزندم وقت کشی کرده و از طرفی برای به زانو در آوردن بنده که خود را لایق جانبازی نمی دانم، به ناحق، قرارداد یک ساله فرزندم را به سه ماه تقلیل داده و تهدید کرده که اخراجش می کند که این نوع برخورد غیرمنطقی در شان و منزلت مدیری که‌ به اصطلاح انقلابی بودن را حمل می کند نمی باشد.

 فلذا از مسئولین محترم کشوری و استان عاجزانه انتظار دارم موضوع مطروحه را بررسی و احقاق حق فرمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi