شناسه خبر : 83426
پنجشنبه 27 خرداد 1400 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناامید از رای نشوید!

مبهوت -  28خرداد 1400 روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و بعضا میان دوره ای مجلس و خبرگان، مسئولیت بسیار بزرگ و حساس و سرنوشت ساز بر عهده تک تک مردم در ایران اسلامی هست.

مسئولیتی که جهانیان نیز چشم بر آن دوخته اند تا ببینند ملت قهرمان ایران سرنوشت خود را دراین مقطع به دست چه کسی می سپارد. جدای از این که به کدام گزینه رای می دهیم، اصل بر مشارکت حداکثری و نمایش شکوهمند در برابر چشم جهانیان و دوستان و دشمنانمان هست.

 هرچند باید برای رای خودمان ارزش قائل شویم و کسی را انتخاب کنیم که تعهد و شجاعت و عملکرد و مدیریت و روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و عدالت طلبی اش و ایمانش را احساس کرده باشیم.

 این انقلاب اسلامی و کشور و نظام بیش از 42 سال مقتدرانه روی پای خودش ایستاده و اجازه نداده بیگانگان و جهانخواران بر سرنوشتش حاکم شود بلکه حق تعیین سرنوشت را به دست تک تک مردم داده است.

این ثبات و امنیت و اقتدار و پایمردی نتیجه رهبری داعیانه حضرت امام رضوان ا...علیه و ادامه آن به دست توانای مقام معظم رهبری و خون های پاک شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و آزادگان دفاع مقدس و بعد ازآن هم ایثارگری مدافعان حرم آل البیت است، و وعده گاه ما باشهدا روز انتخابات و حضور شکوهمند و دشمن شکن پای صندوق های رای است.

 همان که دشمنان نمی خواهند و باالقاء یاس و ناامیدی درصدد عدم حضور در صحنه و تعیین سرنوشت به دست خودمان هستند.

ایثارگران با همرزمان شهیدشان در این 40سال پیمان بستند که هیچگاه صحنه های انقلاب را ترک نکنند، در هر انتخاباتی با شهدای والامقام پای صندوق های رای قرار گذاشته ایم و بر این قرارمان متعهد هستیم.

28خرداد شناسنامه و کارت ملی حکم سلاح بسیارقوی را دارد، و برگه رایی که به صندوق می اندازیم، حکم شلیک به طرف دشمنان و بدخواهانمان هست، و مهم تراز همه انتخاب درست است که حکم تاثیر صددرصد گلوله دربدن دشمنانمان خواهدبود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi