شناسه خبر : 83868
دوشنبه 14 تير 1400 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون انرژی:

مجلس خلاء قوانین ایثارگری را برطرف کند

تعیین تکلیف فوری رویکرد اقتصادی دولت سیزدهم و تعیین راهبردی واحد برای تحول اقتصادی و جلوگیری از چند دستگی در دستگاه های مهم اقتصادی کشور در شرایط کنونی بسیار ضروری است....

فاش نیوز - عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم خواستار برطرف شدن خلاءهای موجود در قوانین ایثارگران به منظور رسیدگی به نیازهای آنان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی و حمایت از حرم اهل بیت، یادآور شد: واقعیت این است که جانبازان و ایثارگران یک روز که کشور در معرض تهدید دشمن بود برای دفاع از جان و مال و آبرو و ناموس کشور به میدان نبرد شتافته و از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند؛ اما امروز دچار مشکلات بسیاری شده اند.

عضو مجع نمایندگان استان تهران متذکر شد: در مقابل، امروز مسئولین  باید آستین ها را بالا زده، به عرصه خدمت بیایند تا مشکلات جامعه ایثارگری حل و فصل شود. چرا که بالاخره درد بیماری، درد جانبازی، بستری شدن ها و مسائل مختلفی که ایثارگران بعد از چند دهه به آن دچار شده اند و طاقت فرسا شده، بایستی برطرف گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به نظر من قانون به اندازه کافی در کشور وجود دارد و مسئولان باید آنها را به درستی اجرا کنند و قوانین ایثارگری را در اولویت اجرایی قرار دهند.

شریعتی نیاسر در پایان متذکر شد: اگر جایی کمبود و یا خلاء قانونی وجود دارد، ابتدا باید این خلاء را برای ایثارگران و جانبازانی که بدون چشم داشتی به میدان جنگ رفتند و فداکاری کردند، بر طرف شود.

عضو فراکسیون شهید دیالمه اشاره در خصوص تعامل مجلس و دولت آینده اظهار داشت: مهم ترین دستور کار دولت آینده، احیا و بازسازی بخشی از سرمایه اجتماعی آسیب دیده نزد مردم است که ناشی از بدعملی های کنونی بوده و سایر نکات همه ذیل این مهم تعریف می شود.

نماینده مردم تهران دربهارستان در مورد اولویت های کنونی کشور متذکر شد: طراحی تغییرات فوری در معیشت مردم و اجرای برنامه های تحولی میان‌مدت و بلندمدت، تعیین تکلیف فوری رویکرد اقتصادی دولت سیزدهم و تعیین راهبردی واحد برای تحول اقتصادی و جلوگیری از چند دستگی در دستگاه های مهم اقتصادی کشور در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم تاکید کرد: مجلس در رأس امور و برادر بزرگ دولت است و ضمن دلسوزی، آماده همکاری با کابینه سیزدهم است و بعد نظارتی خود را حفظ خواهد کرد؛ چرا که این موضوع  مهم‌ترین ابزار کمک به دولت آینده است.

*معرفی

اینستاگرام
آقای شریعتی میدانی بنیاد شهید بعد از بنیاد مستضعفان دومین هلیینگ بزرگ کشور است اگه کمی سواد داشته باشید میفهمی که سهم‌های بنیاد فقط در بورس اگه تجدید ارزیابی دارایی بکنند تمام مشکلات ایثارگران حل میشود از شما میخواهم سری به مجلس بدهید تا اینها همه چیزشان به روز باشد ولی مافیای قدرت نمی‌گذارد یک مرد انقلابی مانند شهید بهشتی یا باکری یا همت میخواهد چرا مطرح نمیکنید
...
( شریعتی نیاسر در پایان متذکر شد: اگر جایی کمبود و یا خلاء قانونی وجود دارد، ابتدا باید این خلاء را برای ایثارگران و جانبازانی که بدون چشم داشتی به میدان جنگ رفتند و فداکاری کردند، بر طرف شود.)

برطرف کنید .
جانبازان ۵ % مانند جانبازان۲۵ %

از امتیازات حقوق و غیره برخوردار شوند .
به همین سادگی .
مجلس انجام دهد .
معیار خدمات میزان آسیب دیدگی جانبازان هست جانباز 5 درصد رو بر چه اساس باید باید با 25 درصد قیاس کرد؟
ببینیم و تعریف کنیم چند سال است که با این قانون هایی که تصویب میکنند واجرا نمیکنند یا نصف و نیمه اجرا میکنند
سلام،آقای شریعتی دراین مدت یکسال واندی که ازعمرمجلس میگذردکاری قابل توجه وچشمگیربرای دهکهای پائین جامعه عموماًوجمع ایثارگران خصوصاًنکردید.توصیه به همه نمایندگان اول کاری انجام بدهید. بعدبگوئید.(امام راحل میفرمودکارهای انجام شده رابگوئید)مردم ازحرفهاوشعارهاخسته شدند.
..............................!!!
با سلام
آقا ترا به خدا در برنامه هفتم توسعه حواستان به جامعه ايثارگران به ويژه رزمندگان 6 ماه به بالا باشه. لطفا قوانين آبكي تصويب نكنيد قوانيني جامع و مانع تصويب كنيد كه هيچ شك و شبهه اي نداشته باشد.
سکوت من فریادمن است.!
امام ما...
مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران جملگی مشخص وفهرست شده است وراه حل آنهانیزسهل وصول است چراکه آقای مهندس اوحدی درمدت کوتاه مسئولیت خودثابت کردتمامی مشکلات راه کارداردبه عبارتی دیگرفقط یک مدیرتوانمندهمچون مهندس اوحدی میتواندمشکلات تلنبارشده ازمدیریت قبلی خدابیامرزشهیدی راجمع وجورکندمشکل مسکن رامیتوان باواگذاری زمین درشهرستانها وتجمیع وام هافورس ماژوربرطرف ساخت و....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi