شناسه خبر : 84015
دوشنبه 21 تير 1400 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز شیمیایی خمینی‌شهری

«حمیدرضا حاجیان فروشانی»، جانباز ۷۰% شیمیایی خمینی شهری، پس از ۳۶ سال پایمردی و استقامت، در ۵۹ سالگی به کاروان شهیدان ملحق شد.

فاش نیوز - جانباز 70درصد و یادگار هشت سال دفاع مقدس"حمیدرضا حاجیان فروشانی" در روز شنبه 19 تیرماه 1400 در بیمارستان خمینی شهر شربت شهادت را نوشید و به شهدا پیوست.

به گزارش فاش نیوز حمیدرضا حاجیان فروشانی از جانبازان 70 درصد استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر پس از 36 سال پایمردی و استقامت و صبر بر عوارض مجروحیت در 59 سالگی به کاروان شهیدان ملحق شد.

 مراسم تشییع پیکر این جانباز شهید با رعایت کامل موازین و دستورالعمل های بهداشتی ساعت 17 بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) 20 تیرماه از چهارراه امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد(ع) شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد و این شهید والامقام در جوار دیگر شهیدان آرام گرفت.

مراسم بزرگداشتی نیز صبح و بعدازظهر امروز 21 تیرماه در مسجد ملاحیدرعلی محله فروشان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

حمیدرضا حاجیان فروشانی 22 شهریور 1341 در محله فروشان خمینی‌شهر دیده به جهان گشود. از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ 3 تیرماه 1364 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعثی از ناحیه ریه و پوست به شدت شیمیایی شد.

اینستاگرام
باسلام
روحش شاد باد و یادش گرامی باد.

الفاتحه مع صلوات
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi