شناسه خبر : 84098
شنبه 26 تير 1400 , 08:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مسئولین حوزه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید

نخستین نشست مسئولین حوزه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها صبح روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف بحث و بررسی شرح وظایف پیشنهادی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد استان‌ها در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد برگزار شد.
 
نشست مسئولین حوزه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها برگزار شد
 حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در این نشست ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادوار مختلف، تاکید کرد: هدف اصلی، نشست این است که به یک جمع‌بندی برسیم و با اصلاحاتی بر شرح وظایف پیشنهادی زمینه خدمت مطلوب‌تر و اثر گذارتر را فراهم کنیم.
حجت الاسلام شکری گفت: در برخی دوره‌های گذشته دامنه فعالیتی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس بنیاد در یک فرد خلاصه می‌شد و هر دو پست برعهده یک نفر بود؛ که حاصل جمع این چند سال مدیریت در بنیاد باعث شد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد جایگاه خاص خود را پیدا نکند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در مواردی هم مانند دوره حاضر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد از ریاست عالی بنیاد تفکیک و به دو شخص مجزا سپرده شده است، اضافه کرد: بر اساس نظر مقام معظم رهبری نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد استان‌ها باید امتداد پیدا کند اما به جهت حفظ انسجام سازمانی پیشنهاد شده است در استان‌هایی که مدیران کل بنیادها روحانی هستند، حوزه مدیرکلی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه به عهده یک نفر باشد و از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف بنیاد استفاده شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری فلسفه اصلی این نشست را ارائه شرح وظایف نمایندگان ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواند و افزود: هدف ما در این نشست این است که به یک جمع‌بندی برسیم و اگر اصلاحاتی بر شرح وظایف پیشنهادی لازم است، اعمال کنیم. چالش‌های پیش‌رو را مورد بررسی و نحوه هماهنگی و عدم تصادم بین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و مدیران کل در جهت کم‌کردن موازی کاری در بنیاد را مورد توجه قرار دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه در کار خیر نباید تصادم به‌وجود بیاید، عنوان کرد: از نظر قرآنی تصادم بین مسئولان باید منتفی باشد، زیرا میدان عمل ما، میدان خیرات، مغفرت و کار خیر است.
وی افزود: برای اینکه گرفتار این مسائل نشویم، این نشست را تشکیل دادیم تا با یکدیگر رایزنی و مشورت کنیم، شرح وظایف‌مان را مورد بحث و بررسی جمع قرار دهیم، چالش‌های احتمالی مورد بررسی قرار گیرد و ببینیم چه مشکلاتی ممکن است در آینده این راه پیش بیاید، تا قبل از اینکه وارد اجرا شویم، مانع شکل‌گیری مشکلات شویم.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون امور توسعه منابع انسانی نماینده ولی فقیه در بنیاد، به بیان شرح وظایف پیشنهادی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد استان‌ها و انتظاراتی که از این حوزه وجود دارد پرداخت و درباره بندهای مختلف آن توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه محمدمهدی مومنی‌ها، معاون امور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه به بیان شرح وظایف معاونت امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد و انتظاراتی که از این حوزه وجود دارد پرداخت و درباره بندهای مختلف آن و همچنین درخصوص وظایف فرهنگی در استانها توضیحاتی ارائه داد.
«عباس کاهه»، مدیرکل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد، «حجت‌الاسلام اسدالله کریمی» مدیر دفتر مطالعات راهبری، «سعید خاوندی»، مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد، «حجت‌الاسلام حسین معصومی» مدیرکل و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان خراسان رضوی، «حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی»  مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد استان خراسان جنوبی، «حجت‌الاسلام حسن هنرمند» مدیرکل و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان قم، «حجت‌الاسلام عباس زارع» مدیرکل و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان یزد و «حجت‌الاسلام محمدجواد محمدپور» مدیرکل و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان فارس دیگر اعضای این نشست بودند که به بیان نظرات خود در رابطه با وظایف پیشنهادی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد استان‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود شرایط پیش‌رو پرداختند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
اقای شکری از شما میخاهم کمی هم به فکر سهام فرزندان شهید در بورس باشید یکسال همه چیز به واسطه برخی نابود شده است
با سلام
احتراما این خبر تکراری است
در شناسه خبری( 83935 ) همین خبر را آورده اید
آنجا گفتم اینجا هم میگویم
آقای نماینده پلی فقیه آیا گزارش این تخلفات در بنیاد شهید
و حق کشی ها(بیمه، درمان، اشتغالو…)را به ولی فقیه میدهید یا خیر!!!؟
الان طبق ماده 7دستورالعمل بند (د)تبصره 20قانون بودجه 1400باید بنیاد شهید پیگیر تبدیل وضعیت ایثارگران باشد
پس چرا نه تنها پیگیر نیست بلکه گویی خود بنیاد شهید هم تبدیل وضعیت ایثارگران خود را انجام نداده است
نماینده ولی فقیه دقیقا کارش چیه!!!؟
با سلام
احتراما
جناب آقای اوحدی رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهور وقت که پشت تریبون مثله رییس جمهور جناب روحانی فریاد انجام کار سر میدهید اما در عمل هیچ کاری نمیکنید
بفرمائید در مورد ماده 7 دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور (بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور) چه اقدامی تا بحال انجام داده اید !!!!!؟
صنایع دفاع قصد تمکین از این قانون را ندارد
جناب اوحدی چه اقدامی انجام داده اید !!!؟؟؟؟؟
شمایی که پشت تریبون فریاد دفاع از ایثارگران سر میدهید و بهتر است بگوئیم که حرفهایتان در حد شعار هم نمی باشد .
و یک دلیل صحبت هایم حرف های کارشناسان اشتغال در بنیاد شهید است ، که میگویند ما فقط میتوانیم یک نامه بزنیم
پس بگویید این متن یعنی چه!!!!؟

(((ماده ۷- مسئولیت پیگیری اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون و مفاد این دستورالعمل در آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که برای کارمندان خود از سامانه کارمندایران شماره مستخدم دریافت نمی‌نمایند (نظیر وزارت نفت، بنیاد مستضعفان، وزارت اطلاعات و...) حسب مورد بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان رزمندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌باشد.)))
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi