شناسه خبر : 84099
شنبه 26 تير 1400 , 08:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیاست حراست بنیاد شهید بر حمایت استوار است

مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 23 تیرماه در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: سیاست مرکز حراست بنیاد بر سه اصل هدایت، صیانت و حمایت استوار است.
 
سیاست حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران بر هدایت، صیانت و حمایت استوار است

 علی زینبی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، سیاست کاری مجموعه حراست را سه اصل هدایت، صیانت و حمایت عنوان کرد و گفت: در بحث صیانت که مجموعه کارکنان بنیاد را شامل می‌شود اساس کار پیشگیری از خطا و اشتباه است.
وی کارکنان را سرمایه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: اوج صیانت از یک کارمند زمانی است که برای او مشکلی پیش‌آمده باشد و صیانت یعنی تأمین و نگهداری از کارمندان به‌عنوان سرمایه یک مجموعه که دراین‌بین وظیفه بنیاد دوچندان است.
زینبی ادامه داد: حمایت همه‌جانبه از مدیران در تعیین صلاحیت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، ممکن است نیرویی در بخشی تعیین صلاحیت نشود در اینجا می‌توان از او در بخش‌های دیگر استفاده کرد، نباید مدیر را از تصمیم‌گیری خارج کنیم و باید اهتمام داشته باشیم تا با مدیران و کارکنان برخورد حذفی صورت نگیرد.
رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به هدایت به‌عنوان دومین سیاست کاری مرکز حراست بنیاد اشاره کرد و گفت: افرادی که در طول کار با مشکلاتی مواجه می‌شوند نیاز به هدایت و راهنمایی دارند تا ضمن استفاده بهینه، نیروی انسانی از مجموعه خارج نشود. باید تابلوهای هدایتگری را در بنیاد افزایش داد، با هدایت صحیح می‌توان بهره‌وری را افزایش داد. هدایتگری صحیح سبب حفظ نیرو خواهد شد و نباید اجازه دهیم کارکنان سیر نزولی داشته باشند.
زینبی در بخش دیگر با اشاره به حمایت به‌عنوان سومین سیاست کاری مرکز حراست بنیاد گفت: در بحث حمایت نیز اصل بر این است تا از ایثارگران حمایت همه‌جانبه صورت گیرد، ما علاوه بر حراست مجموعه بنیاد، حراست از ایثارگران را به عهده داریم.
وی افزود: امروز وظیفه‌داریم تا با همکاری یکدیگر ضمن ایجاد رضایتمندی مشکلات ایثارگران را حل کنیم. ایثارگران به‌خصوص والدین شهدا ظرفیتی ویژه هستند باید در این فرصت کوتاهی که خدا به‌عنوان خادم این عزیزان به ما داده است بهره لازم را برده و قدمی برای آخرت خود برداریم.
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای خدمت به ایثارگران استفاده کرد. این هنر و تلاش یک مجموعه است که بتواند با بسیج تمامی امکانات به ایثارگران خدمت کرده و رضایتمندی ایجاد کند. اصل در بنیاد رفتار متواضعانه با ایثارگران است و کار در بنیاد زمانی مقبول و ارزشمند است که با خوش‌رویی و تکریم همراه باشد.
رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران به مشکلات حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: اشتغال امروز یکی از مهمترین موضوعات و چالش‌هایی است که ایثارگران با آن مواجه هستند، بحث اشتغال را می‌توان با هم‌افزایی و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های اجرایی حل کرد، بنیاد افضل نهادهاست و تمامی دستگاه‌ها در راستای خدمت به ایثارگران کمک حال بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
این همه تخلف در موسسه اندوخته شاهد است سهام شاهد وعمران و توسعه شاهد را اقای عامریان در سقف فروخته و حالا باز در مسند قدرت است حراست بازیچه است اگر راست میگی عاملان را از کار برکنار کنید که سهام165000 فرزند شهید را در بورس نابود کرده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi