شناسه خبر : 84131
یکشنبه 27 تير 1400 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلاش برای امکانات ورزشکاران جانباز و معلول مشهد

سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین مشهد:

تلاش می‌کنیم امکانات بهتری برای ورزشکاران جانباز و معلول در مشهد فراهم شود

تلاش می‌کنیم امکانات بهتری برای ورزشکاران جانباز و معلول در مشهد فراهم شود

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین مشهد گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی، قدمی برای تعالی و رشد ورزش جانبازان و معلولین برداریم و امکانات بهتری برای آنان در مشهد فراهم کنیم.

 محمد حسین فیضی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه های خود به عنوان سرپرست جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین مشهد اظهار کرد: امیدوارم اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد چه از نظر امکانات و چه از نظر مالی، ما را در این راه یاری کند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 وی ادامه داد: به دنبال ارائه کارهایی نوین در ورزش جانبازان و معلولان هستیم. یکی از جدی‌ترین پروژه‌هایی که در آن قدم گذاشته‌ایم، احداث یک مکان ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در مشهد است. تاکنون مکاتباتی در این خصوص صورت گرفته و از این نظر به آینده امیدواریم. وقتی زیرساخت و امکانات ایجاد شود، فعالیت ورزشکاران هم زیاد می‌شود و خروجی خوبی خواهیم داشت.

 سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین مشهد خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که امکانات برای آقایان و بانوان به صورت برابر تعریف شود. تضمین می‌دهم که در چارچوب قوانین و رشته های تعریف شده در فدراسیون برای بانوان هم امکانات در نظر گرفته خواهد شد و به تناسب از مکان‌های ورزشی برای بانوان هم استفاده خواهد شد.

 فیضی درباره حضور ورزشکاران استان خراسان رضوی در پارالمپیک توکیو گفت: در آستانه اعزام ملی‌پوشان شایسته کشور به پارالمپیک توکیو هستیم. پارالمپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان برای ورزشکاران جانباز و معلول بوده و استان خراسان رضوی نیز در این رابطه پرچمدار است. وظیفه تمام مردم ایران است که از ورزشکاران ارزنده خود حمایت کنند؛ امیدوارم شاهد ثبت نتایج خوبی در این رقابت‌ها باشیم؛ هرچند شیوع کرونا و به هم ریختن برنامه‌های برگزاری المپیک و پارالمپیک، ضربه سنگینی به ورزشکاران جهان زد.

 وی ادامه داد: از مشهد ۵ نفر عازم این رقابت‌ها هستند. در روزهای آتی، جامعه ورزشی خراسان رضوی میزبان حدودا ۱۲۰ ورزشکار از کاروان پارالمپیک است که امیدواریم آبرومندانه از این ورزشکاران عزیز پذیرایی بشود و بعد از زیارت امام هشتم عازم رقابت‌ها شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi