شناسه خبر : 84331
چهارشنبه 06 مرداد 1400 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثاربرگزار شد

رییس سازمان برنامه و بودجه مورد تقدیر قرار گرفت!

افرادی که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند فرزندان بزرگانی هستند که برای دفاع از اسلام و کشورمان افتخارآفرینی کردند و بی ‌شک فرزندان آنان نیز با تاسی به پدران خود راه آنان را در مسیر علم و دانش ادامه می‌دهند.

فاش نیوز - در آستانه عید غدیر، پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکزمدیریت های حوزه های علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل میهمانان و حضور خبرنگاران رسانه ها در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، رییس بنیادشهید و امور ایثارگران در پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار ضمن تبریک عید غدیر در بخشی از سخنان خود گفت: افتخاری بالاتر از این نیست که فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران به درجات بالای علمی رسیده‌ اند. این علم باعث قدرت می‌ شود، اما باید تواضع نیز برای انسان ایجاد کند که نمونه راستین آن حضرت علی (ع) است.

مهندس اوحدی در ادامه تاکید کرد: افرادی که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند فرزندان بزرگانی هستند که برای دفاع از اسلام و کشورمان افتخارآفرینی کردند و بی ‌شک فرزندان آنان نیز با تاسی به پدران خود راه آنان را در مسیر علم و دانش ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران نیز در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر به حاضرین در مراسم، ایتام فرزندان شهدا را لازم دانست و گفت: تکریم شهدا از وظایف همه و آحاد جامعه است. چنانچه امام خمینی(ره) مسوولان را موظف به ارایه خدمات به این عزیزان و به خصوص در حوزه آموزش کرد و تمام مسوولان در حوزه های مختلف به بهترین شکل تلاش خود را برای عمل به این توصیه به کار بستند، فرزندان شهدا هم اگر بخواهند به علوم آسمان و زمین نفوذ کنند تنها راه "دانایی" است.

این مراسم که به صورت "وبینار" برای سایر استان ها قابل مشاهده بود، معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران ضمن خیرمقدم به حاضرین با ارایه آماری در این خصوص گفت: درپنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار 71نفر از نخبگان و همیاران منتخب طرح شاهد مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که  15 نفر از وزارت علوم، تحقیقات وفن آوری، 15نفر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 18 نفر از دانشگاه آزاد، 11نفر از وزارت آموزش و پرورش و 12نفر از مرکز مدیریت های حوزه علمیه در سطح1، 2 و 3 خواهند بود.

سردار یعقوب سلیمانی در ادامه افزود: همچنین در این مراسم از 36همیار منتخب طرح شاهد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

دکترمحمدباقرنوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که میهمان ویژه این مراسم بود نیز در بیان شناخت جایگاه رفیع شهدا و خدمت‌ رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آن را بالاترین افتخار دانست و گفت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم خدمتگزار خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

در حاشیه این مراسم، با سفر مجازی به استان‌ های یزد، قم، کرمانشاه، اصفهان و همچنین  استانداری تهران از نخبگان و برگزیدگان علمی و آموزشی  استان ها تقدیر به عمل آمده و به مسئله اشتغال فرزندان شهدا نیز پرداخته شد.

مداحی  مداح اهل بیت(ع) "داورزنی" به مناسبت عید غدیر حال و هوای معنوی بسیاری بر این فضا حاکم کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای "تابلو فرش" از زحمات دکتر نوبخت قدردانی و این هدیه ارزشمند توسط بانوی جانباز نخبه نخاعی "دکتر نسیم چنگایی" به رییس سازمان برنامه و بودجه اهدا گردید.

اینستاگرام
حقّش بود
مراسم تحلیف رئیس‌جمهور دولت سیزدهم ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
..
منتظر شکوفایی باشید
مسئولین خدا ازت نگذره سهام فرزندان شهید را در بورس نابود کردی و حالا هم جوابگو نیسی شرکت شاهد و زیر مجموعه آن عمران و توسعه شاهد آنقدر زمین در کشور دارد که اگر فقط تجدید ارزیابی بشوند تمام مشکلات ایثارگران حل میشود ولی کو گوش شنوا فاش نیوز تو هم کمک کن
از گرسنگی و از سر درد موجی ینی دیوان من لقب گرفتم که دیوانه
تغاری بشکند
ماستی بریزد
در دروغ
سلام آقا رضای گل اشعار شما چراغ راهه برای ما
البته میگن تغاری بشکند ماستیی بریزد خدا داده به کام کاسه لیسان
دکتر نوبخت در حد توان‌ کارکرده برای‌ خانواده شهدا و ایثارگران
احسن که از آقای نوبخت تقدیر کردید 4سال سال از ازدواج فرزندم میگذرد ولی هنوز خبری از هدیه ازدواج نیست مگر مملکت ما به اندازه هدیه ازدواج پول موجود ندارد
حقش دو سیلی آبدار و یک لگد جانانه است
* حقوق 70 میلیونی به دور از نظارت

این نماینده مجلس تشریح می‌کند که چطور با همین شکل و بر اساس چه فرمول‌هایی حقوق نجومی حتی تا ۷۰ میلیون تومان در شرکت‌های دولتی ایجاد می‌شود و نهادهای نظارتی هم نمی توانند ورود کنند. او می‌گوید: برای مثال ۲۱ برابر حداقل حقوق که دو و نیم میلیون تومان است، ۵۰ میلیون در نظر گرفته می‌شود و به همین رقم هم ۲۵ درصد اضافه می‌شود و تا ۷۰ میلیون تومان حقوق آن هم بدون پاداش و موارد دیگر پرداخت می‌شود و عملا دستگاه‌های نظارتی نیز نمی توانند ورود کنند.
..
فقط بچه های جبهه و جنگ حقوق ندارند و از فقر و نداری در رنج و عذاب.

۸ ملیون تومان حقوق ماهانه دایمی به جانباز ۵ % جنگ را بدهید .
که بگویند شما هم مسلمانید
و انصاف دارید .
حق بچه های دفاع مقدس را پرداخت کنید .
که مال یتیم خوردن ندارد .
اقای نوبخت همیشه از ایثارگران دفاع کرد و بودجه لازم را تامین کرد . حقش بود
برای خودتان جشنواره و مراسم تقدیر و اهداء برگزار می کنید و از همدیگر تعریف و تمجید ! ولی بعید می دانم جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده های آنان اصلاً بدانند این جشنواره و شرایط آن چیست و افراد منتخب چه کسانی هستند؟
وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِمْ بَرَکَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ (اعراف: 96)
و اگر مردم شهرها ایمان آورده و به تقوا گراییده بودند، به‌قطع، برکاتى از آسمان و زمین برای‌شان مى‌گشودیم.
# که برای شما نمیشود زیرا ظلم کردید و ۸ ملیون تومان حقوق جانبازان ۵ % را ندادید.
وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنْکًا (طه: 124)
و هر کس از یاد من دل بگرداند، در حقیقت، زندگى تنگ [و سختى] خواهد داشت.
و این برای شما میشود زیرا ۴۰ سال به بچه های جبهه و جنگ ظلم کردید و جانبازان عزیز را از معیشت و از زندگی محروم کردید و ۸ ملیون تومان حقوق ماهانه بی غل و غش را از جانبازان عزیز ۵ % دریغ کردید .
و دچار تحریم آمریکا و غرب شدید ؛
که مجبورید ثروت باد آورده خود را در ترکیه ملک بخرید .
و شما هم امید به ماندن ندارید و به فکر فرار به ترکیه هستید .
و اگر قبل از فرار حقوق جانبازان ۵ % را ۲۰ ملیون تومان بدهید بعد از شما حداقل ما خوشبخت می شویم .
آمین
یا رب العالمین
ان شاالله.
روحانی با 700 میلیارد دلار درآمد ارزی چه کرد؟
احسان سلطانی
داده های بانک مرکزی نشان می دهد درآمد ارزی در دولتهای یازدهم و دوازدهم ۷۰۰ میلیارد دلار بوده است.

به گزارش تحریریه، بر اساس داده های بانک مرکزی ایران، درآمد ارزی (حاصل از صادرات نفتی، غیرنفتی و خدمات) در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی (هشت ساله ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹) به ۷۰۰ میلیارد دلار بالغ گردید. هر چند که بخشی از درآمدهای ارزی دولت دوازدهم وصول نشده است، اما این دولت بیش از آن بابت مطالبات ارزی دولت یازدهم وصول کرد.
(۱) با توجه به قیمت حقیقی ریال (با تعدیل تورم) و قیمت دلار، ارزش حقیقی ریالی درآمدهای ارزی دوره روحانی بیش از احمدی نژاد است.

(۲) با در نظر گرفتن ارزش حقیقی دلار، ارزش درآمدهای دلاری حقیقی دوره روحانی نزدیک به دوره احمدی نژاد می باشد.

(۳) خروج سرمایه دوره روحانی بیش از احمدی نژاد است (مانند خروج فقط بیش از ۳ میلیارد دلار ارز جهت خرید خانه در ترکیه در سال ۱۳۹۹)
..
من باور به ۷۰۰ میلیارد دلار ندارم
من باور به ۷۰۰ میلیارد دلار ندارم.
البته آزاد سازی ۱۵۰ میلیارد دلار بعد از برجام را می گفتند
در کنترل صرافی .
صرافی عموی آقای عراقچی گفتگو کننده برجام
صرافی برادر آقای رئیس جمهور
صرافی برادر معاون اول آقای جهانگیری
و کانادا و اروپا
و البته صرافی دیگر قدرت ها
که مقدور به پرسش نیست.
نتیجه اینکه ۷۰۰ دور از انتظار است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi