شناسه خبر : 84744
دوشنبه 25 مرداد 1400 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادرشهیدان والامقام پناهی به فرزندانش پیوست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه مراسم تدفین مادر شهیدان «پناهی» گفت: مادر شهیدان «پناهی»، مادری صبور و فداکار بود که 3 فرزند برومند خود را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام فدا کرد.
 
مادر شهیدان «پناهی» فرزندان خود را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب فدا کرد
 پیکر پاک مادر گرامی شهیدان «مسعود، اکبر و سعید پناهی» با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) تدفین و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
سلیمان رستمیان در حاشیه این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، والدین شهدا را اسوه‌های ماندگار انقلاب اسلامی دانست و گفت: گذشتن از بهترین هستی خود در راه ارزش‌های نظام اسلامی اوج ایثار و ازخودگذشتگی است که مادران شهدا در کمال ایمان به خدا آن را به تصویر کشیدند. مادران شهدا با تأسی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: مادر شهیدان «پناهی»، مادری صبور و فداکار بود که 3 فرزند برومند خود را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام فدا کرد. بی‌شک ملت فداکار و قدرشناس ایران اسلامی تا ابد مدیون ایثار و ازخودگذشتگی والدین شهدا بوده و همواره قدردان این عزیزان هستند.
حاجیه‌ خانم «سیده مهرانگیز میر» مادر گرامی شهیدان والامقام «مسعود، اکبر و سعید پناهی»  پس از سال‌ها فراق از فرزندانش، دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi