شناسه خبر : 84805
چهارشنبه 27 مرداد 1400 , 19:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ دارویی حریف دردم نیست!

هادی جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب - اینجانب هادی مردانی جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج و بیماری خونی صعب العلاج خونی ولاپاراتومی های متعدد شکمی و ترکش های در سر مهره های گردن شکم پهلو جمجمه ناراحتی گوارشی شدید خوردن گلوله به باسن وپا چپ و راست و ترکش های در سرمهره های گردن شکم پهلو و کوتاه کردن روده خانه نشین و زخم بستر شدید که تمام عکس های و مدارکش موجود است روزانه بیست الی سی قرص و آمپول قوی ترین استفاده می کنم و همسر و دو فرزند محصل و شبانه روزی به پرستاری من بدون حقوق و مزایا نه حقوق حالت اشتغال و حق پرستاری من چی میشه. ماهانه کمک معیشت ناچیز است به خدا هر کس مرا از جانبازان بالای بیست و پنج درصد با این همه مجروحیت جسمی حرکتی هستم.

  می خواستم ببینم چه طور کسانی که سال ۸۱ همه بالا ۲۵ درصد تمام مزایا بدون کمیسیون حالت اشتغال و حق پرستاری میگیرن من چون اعصاب روان نمی دونستم و الان باید کمیسیون از کار افتاده بری که خبری نیست و حقوق من با کسی که سالم هست و یه قرص ونه زخمی داره بدون درصد یک اندازه حقوق که پول پانسمان ها زخم بستر و صد عفونی زخم بستر نمیشه.

 از آقای اوحدی خواهشمندم این کمیسیون حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان بالای بیست و پنج درصد سی سال از تمام حق حقوق باز ماندیم به خدا به امام حسین این نابرابری حق کشی در حق من و امثال جانبازان بالای بیست و پنج درصد است.

مازندران قائمشهر حتی آقای اوحدی با وات ساب هم می تونین ببین که سال دوازده ماه بدون لباس فقط روی شکم یا اگر دقایقی به پهلو بخوابم.

خواهشمندم پیگیری کنید بخدا هیچ دارویی دردم را کاهش نمیده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi