شناسه خبر : 84993
دوشنبه 08 شهريور 1400 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملاک قضاوت درست درباره عملکرد مدیران

جانباز مطلع -  عزیزان جانبازا اولا آقای رئیسی اگر گفته اند مشورت می گیرند و سامانه هایی هم برای معرفی افراد ایجاد کرده اند، به این معنا نیست که نظر و اطلاعات خودشان را ندیده می گیرند. مشورت برای این است که از نظر دیگران هم مطلع شوند و در صورت لزوم استفاده کنند و نه این که هر نظری و نه به طور صددرصدی. این مشورت اختیار را از خود ایشان سلب نمی کند. در ثانی ممکن است با وجود مشورت هایی که می گیرند، خودشان یا از طریق همین مشورت ها به مسایلی برسند که دیگر مشورت دهندگان از آن بی خبر باشند و چنین گمان کنند که به مشورت آنان توجهی نشده است.

خلاصه باید این را در نظر داشت که تصمصم گیر نهایی خود مشورت گیرنده که در اینجا جناب رئیس جمهور است می باشد. همچنین در مورد عملکرد افراد هم نباید با یک سری کارهای ظاهری و سطحی قضاوت کرد؛ مثلا مثل آقای اوحدی که مهمترین شاخصه عملکردش در این دوره کوتاه همین اعتباراتی بوده که روحانی در پایان دوره اش پول پاشی کرد و بسیاری بدهی و تعهد و کسر بودجه روی دست دولت بعد از خودش برجا گذاشت.

فرد مدیر کسی نیست که افراد را در کوتاه مدت با مثلا افزایش حقوق و برآورده کردن خواسته کسانی که به او دسترسی دارند رضایت آنان را فراهم کند؛ بلکه مدیر ممکن است اقداماتی کند که در ابتدا ناخوشایند هم باشد و صدای همه را در آورد ولی در دراز مدت و در واقع به نفع همان هایی است که به علت برآورده نشدن خواسته سطحی و فوری خود، معترض می شوند.

برای قضاوت مدیریت آقای اوحدی باید دید چه و چند کار اساسی و ماندگار برای صلاح آینده ایثارگران انجام داده است. ملاکمان باید این چیزها باشد و رضایت زودهنگام شخصی خود را به مصالح عمومی و بلند مدت عموم ایثارگران و خانواده هایشان نباید ترجیح دهیم.

اینستاگرام
لطفادایه شیرین ترازمادرنباشیدعقیده خودرابه دیگران تحمیل نکنیدامام بزرگواربنیادشهیدوامورایثارگران رابرای ماهاتاسیس کردندنه برای عده یی سودجوفرصتطلب اومدنددربنیادشهید دارن چپاول میکنندوجناب آقای ریسی هم مابهش رای دادیم ریس جمهور شدندوبهش افتخارمیکنیم امادربنیادبایدکسی بگارگمارده شودکه به ماخدمت کندنه اینکه به سلیقه خود عمل کندماجانبازان بالای ۵۰ الی۶۹شاغل درصدنیازبه مسکن مناسب به وضعیت جسمی خودداریم مانیازبه خودرومناسب به وضعیت جانبازی خودمان داریم آقای ریسی ریس جمهور ماست وبالای سرماجاداردپس ازتحمل چندین سال یک فرد انقلابی برای خودرویس جمهورانتخاب نمودیم که به درددل مانیزگوش فرادهدماجانبازان ۵۰الی ۶۹درصد شاغل درادارات دراین وسط واقعاله شدیم هرتقاضای میکنیم می گویندشاغل هستیدحقوق جانبازی به مانمیدهندمیگویندشاغل مگرجانباز نیستیم ازدرخت که نیفتادیم پس دیگران حق ندارنددرکارما دخالت درکارمانکنندلطفا
اقای مهندس اوحدی هم از اصلاح ساختار استقبال نکرد!
زیر25درصد ها را اصلا ندید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi