شناسه خبر : 85248
شنبه 20 شهريور 1400 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکونت خانواده ۱۵۰ شهید مدافع حرم در شهر ری

افشار با اشاره به تکالیف اداری که شهرداری تهران برای مناطق مشخص کرده است، گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها در شهرداری از اولویت‌های ما است و به‌صورت دوره‌ای و در قالب طرح «سپاس» با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنیم.

 

سکونت ۱۵۰ خانواده شهدای مدافع حرم در شهر ری/ تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های شهرداری«فرهاد افشار» شهردار منقطه ۲۰ تهران در گفت‌وگویی در خصوص برنامه‌ها و خدمات‌رسانی شهرداری منطقه ۲۰ به خانواده‎های شهدای مدافع حرم که در شهر ری زندگی می‌کنند، اظهار داشت: خانواده ۱۵۰ شهید مدافع حرم در شهر ری زندگی می‌کنند که از این تعداد ۱۰ خانوار ایرانی و مابقی از اتباع افغانستانی هستند.

وی با اشاره به تکالیف اداری که شهرداری تهران برای مناطق مشخص کرده است، گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها در شهرداری از اولویت‌های ما است و به صورت دوره‌ای و در قالب طرح «سپاس» با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنیم.

 

افشار با بیان اینکه اعتباری برای کمک به خانواده‌های شهدا در شهرداری اختصاص داده نشده است، افزود: باتوجه به مسئولیت‌های اجتماعی که برعهده داریم و ارتباط با شرکت‌های محتلف با همکاری خیرین کمک‌های مختلفی به خانواده‌های شهدا داشتیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi