شناسه خبر : 86462
جمعه 14 آبان 1400 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«چشم‌هایی که نوشتند»؛ روایتی از «زندگی و نحوه جانبازی حاج کاظم سلیمیان» منتشر شد

نوید شاهد - کتاب «چشم‌هایی که نوشتند»، روایتی صادقانه و صمیمی از زندگی و نحوه جانبازی «حاج کاظم سلیمیان» است که سال 1400 به چاپ رسید.

 کتاب «چشم‌هایی که نوشتند»، خاطرات «حاج کاظم سلیمیان» از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی جنگ تحمیلی اصفهان است که علی هاشمی نگارش آن را براساس خاطرات خودنوشت راوی بر عهده داشته‌ است؛ خاطراتی که کاظم سلیمیان آن‌ها را با چشم‌های خود نوشته‌ است.

چشم‌هایی که نوشتند؛ روایتی از زندگی و نحوه جانبازی حاج کاظم سلیمیان منتشر شد

کتاب حاضر روایت صادقانه و صمیمی از زندگی و نحوه جانبازی حاج کاظم سلیمیان است جانبازی که همچنان رزمی خود را در بستر ادامه می‌دهد. در این کتاب نویسنده تلاش کرده‌است با وارد شدن به متن زندگی وی خواننده را با روایتی داستانی همراه کند و او را به دنباله این داستان در کوچه پس کوچه‌های زرین‌شهر و دشت‌های خونین خوزستان بگشاید و در این مسیر گوشه‌هایی از زندگانی غیرقابل‌توصیف این جانباز عزیز را به معرض نمایش بگذارند.

این کتاب پاییز 1400 با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 39 هزار تومان به چاپ رسید. امید است مجموعه آثار نشر مرز و بوم بتواند بخش‌های نادیده و ناگفته جنگ و ایثار مردم این کهن بوم و بر را بر لوح تاریخ و ادبیات این مرز و بوم ماندگار کند و روزنی بر جهانی شدن ادبیات دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های انسانی دفاع ملت مظلوم ایران بگشاید.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi