شناسه خبر : 86468
شنبه 15 آبان 1400 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درگذشت یک مدیر مومن و متعهد بنیاد

خادم الشهدا دکتر «محمد اسماعیل علی‌پور»، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه ۱۳ آبان بر اثر بیماری درگذشت...

فاش نیوز - خادم الشهدا دکتر «محمد اسماعیل علی‌پور»، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 13 آبان بر اثر بیماری درگذشت.
 
درگذشت دکتر علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دکتر محمد اسماعیل علی‌پور از پزشکان متعهد، مجرب، متین و با اخلاق کشورمان پس از 25 سال خدمت صادقانه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به لقاءالله پیوست.

 مرحوم دکتر علی‌پور پیش از این کارشناس درمان بیمارستان صدر و کارشناس درمان مرکز بهداشت روانی بنیاد بود و در سال‌های اخیر سمت مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عهده داشت.

 اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور در پیامی فقدان این خادم شهدا و ایثارگران را به عموم جامعه ایثارگری تسلیت گفت.

 مراسم تشییع پیکر دکتر محمد اسماعیل علی پور روز جمعه 14 آبان ساعت 10 صبح در بهشت زهرا (س) قطعه 228 برگزار می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
روحش شادیادش گرامی دنیاهمین وبس هرکس به نوبت مسافر ابدیست رفتندوماهم میرویم چیزی که باقی میمونه فقط خوبی و بدی دنیابازاری بیش نیست
خدا رحمتش کنه انسان متین ومومنی بود .
سلام و عرض ادب و احترام، درگذشت دکترمحمداسماعیل علی پور را نخست به خانواده محترمشان وهمچنین به همکاران مرحوم دکترعلی پورعرض تسلیت داشته وعلودرجات رابرای مرحوم وصبروشکیبایی را برای خانواده محترمشان ازایزدیکتامسیلت داریم، ماراهم درغم خودشریک بدانید.
روحش شاد .
من معمولا مصاحبه های ایشان رو می خوندم .
انسان والا مقام مسولیت پذیری بودند،ادب ،.خوش خلقی ،ابمان وصداقت ....در ایشان بارز بود .
تسلیت به خانواده محترم ایشان .
رحمت الله علیه .
حیف شد ،نازنین مردی بود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi