شناسه خبر : 86511
یکشنبه 16 آبان 1400 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میدان «شهدای خبرنگار» یزد آذر به بهره‌برداری می‌رسد

«خامسی» گفت: میدان «شهدای خبرنگار» یزد ان‌شاءلله تا ابتدای ماه آذر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

«فخرالسادات خامسی هامانه» عضو شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌وگویی با بیان اینکه میدان «شهدای خبرنگار» در یزد اوایل ماه آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: اعتبار میدان و نوار سبز «شهدای خبرنگار» بیش از یک‌میلیاد تومان است که برای تاسیسات برقی و مبلمان شهرداری هزینه می‌شود که ان‌شاءلله این پروژه تا ابتدای ماه آذر قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان هم بابت حصارکشی دیوار بتنی اراضی لب بلوار در سال جاری هزینه شده است.

میدان «شهدای خبرنگار» اوایل آذر در یزد به بهره برداری می‌رسد

خامسی در پاسخ به این سوال که آیا معابر یا خیابانی در یزد به نام شهدای زن مزین شده است یا نه؟ افزود: میدانی به نام «شهدای زن» در منطقه ۲ شهرداری وجود دارد؛ اما اینکه خیابان یا معابری به نام خاص شهید زن باشد، قابل طرح و پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی، بیان داشت: فعالین عرصه رسانه و خبرنگاران خوش‌فکر، متعهد و پرتلاش به‌ویژه آنان که با تکیه بر اندوخته‌های فکری خود به جهان وسعت می‌بخشند، نابینای درد مردم نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: خبرنگاران همگام با درمان‌گران درد‌های اجتماعی، وظیفه خود در نواختن نعمه‌های شور و امید در جان انسانیت را فراموش نمی‌کنند و با بهره بردن از قدرت تفکر و تدبیر و ظرافت اندیشه، همواره در مسئولیت اجتماعی خود در انعکاس حقائق و واقعیت‌های جامعه پویا هستند.

وی افزود: از این رو نقش و جایگاه خبرنگار و رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با آگاهی‌رسانی، احساس هویت جمعی شهروندان و شفافیت، حس اطمینان و اعتماد آن‌ها جلب می‌شود و این‌دو با همراهی و نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق خواهد شد.

خامسی عنوان کرد: موضع انتقادی رسانه‌ها، فرصتی ارزنده برای مدیریت شهری در شناخت، تحلیل، ارزیابی و رفع ضعف‌ها، کاستی‌ها و نواقص احتمالی است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi