شناسه خبر : 86723
سه شنبه 25 آبان 1400 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید مسعودى‌پور: سخنان امام را سرمشق زندگی

شهید محمود مسعودى‌پور در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى امت اسلام مانند همیشه هوشیار و هوشیارتر باشید و سخنان امام را سرمشق هر لحظه از زندگی خود قرار دهید و از تکالیف شرعى غافل نباشید.»

 

شهید مسعودى‌پور: سخنان امام را سرمشق زندگی خود قرار دهید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمود مسعودى‌پور

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آن یگانه معبودى که هستى در ید اوست و جان‌ها به فرمان او آن خدایى که کس نتواند شکر نعمتش به جا آورد مگر قطره‌اى از دریا و آن هم با شهادت خالصانه و فقط در راه خدا؛ پس بارال‌ها رحمى به حال این بنده حقیر و مسکین و گناهکارت کن و شیرینى شهادت این روش انبیاء را به من عنایت فرما بلکه از این طریق بتوانیم ذره‌اى به تو نزدیک‌تر شوم و از شرمسارى روز محشر در امان.

اى خدا تو خود بهتر مى‌دانى که بنده جوانت چه آرزو‌ها و آمالى دارد که کندن و دل بریدن از آن‌ها کار مشکلى است مگر خودت اراده آن بریدن و دل کندن را در قلب انسان جای‌دهی و آن را به بندگانت ارزانى بدارى.

به منافقان بگویم که نه من بلکه تمام کسانى که در راه خدا پیکار می‌کنند با چشمانى باز و قدم‌هاى استوار پا به این راه مقدس می‌گذارند.

دشمنان خیال نکنند سربازان خمینى بت‌شکن، انسان‌هایى ناآگاه هستند بلکه آن‌ها از خوبان عالم بشریت‌اند و این راه را با چشمی باز انتخاب کرده‌اند.

اى امت اسلام مانند همیشه هوشیار و هوشیارتر باشید و سخنان امام را سرمشق هر لحظه از زندگی خود قرار دهید و از تکالیف شرعى غافل نباشید و نداى امام و یار مستضعفین را در هر زمان و مکان با جان و دل لبیک بگویید.

مبادا خدای‌ناکرده قلب ایشان از شما ناراضى شود؛ تا جایى که در توان دارید هر کس به هر طریقى راه شهدا را پیموده و تا نابودى کامل کفر در جهان از پاى ننشینید تا از رستگاران عالم در نزد خدا شوید و به منافقان کوردل مجال ندهید که حیثیت جامعه شما را به بازى بگیرند، چون مؤمن باید زیرک باشد مبادا خدای‌نکرده با این رفتار خون شهدا را نادیده بگیرید، چون آن‌ها براى عظمت از دست رفته این ملت جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

از خداوند تبارک و تعالى خواهانم این نعمت عظیمی را و آن قلب تپنده امت اسلام را براى این ملت تا ظهور آن حجت بر حق امام زمان (عج) حفظ و مستدام بدارد و مسلمین را بر کفر مخصوصاً ملت یهود مسلط بدارد که از بدترین مردم نزد خداوند هستند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi