شناسه خبر : 86883
چهارشنبه 03 آذر 1400 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درحمایت از رئیس جدید بنیاد شهید

بیانیه دبیرخانه تشکل های شاهد و ایثارگر

تشکل های شاهد و ایثارگر حفظ وحدت و حمایت از رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای برنامه های تحولی اش را خواستار شدند....

فاش نیوز - تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای بر حمایت از رئیس جدید بنیاد، بر وحدت حول ولایت و پیرامون خط قرمز های نظام تأکید کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله ‌الرحمن‌الرحیم

تردیدی نیست که تاریخ ایران و فرهنگ مردم شریف ایران‌زمین از دیرباز مبتنی بر کرامت انسانی و ارزش‌های الهی و همراه با چاشنی منطق و خردورزی و با عطر اعتدال عجین بوده است. سفارش پیشوایان و رهبران دینی مبنی بر اهتمام به دانایی و اعتدال و دوری از افراط و تفریط، همواره به عنوان اصول راهنمای زندگی و استاندارد رفتار و منش ما ایرانیان مطرح بوده است. امیر موحدان، افراط و تفریط و دوری از اعتدال و خردورزی را محصول بی‌خبری و جهل می‌دانند و تأکید می‌فرمایند که: «لاتری الجاهل الاّ مفرطا او مفرطا» (انسان جاهل یا افراط می‌کند و یا تفریط).
دوستان و عزیزان ایثارگر!
اکنون که کشتی پر طلاطم انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر جانشین و خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) پس از 43 سال بحران و با عبور از تنگناها و دسیسه‌های دشمنان و پشت سر نهادن حوادث و طوفان‌های بنیان‌کن در منطقه پرآَشوب و بحران‌خیز خاورمیانه و جان‌فشانی و استقامت ملت غیور ایران با استقامت و ظفر به مقصد نزدیک گردیده است، توطئه‌های معاندین پایان نپذیرفته است و همواره و در هر فرصتی، به دنبال صید ماهی مراد خویش اند. سرخوردگان از نظام مقدس اسلامی و معاندین مکار، با بهره‌گیری از ظرفیت ساده‌اندیشی برخی فریب‌خوردگان داخلی، اینک در پیچ تاریخیِ استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و هماهنگی آرمانی قوای سه گانه و ارکان نظام، عزم ملی و اراده پولادین ملت شریف ایران، به ویژه جامعه بزرگ ایثارگران را به چالش کشیده و در صدد ایجاد فتنه، تفرقه و تشتّت در صفوف نیروهای وفادار به نظام و آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران است. در این میان، متأسفانه تعدادی از ایثارگران ساده‌اندیش و گروه‌های فرصت‌طلب، جاده‌صاف کن دشمن گردیده‌اند و با نادیده گرفتن مصالح نظام، هیزم به تنور تفرقه و نفاق می‌اندازند.
ما جامعه بزرگ ایثارگران (خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان) مجددا بر چند نکته تأکید می‌ورزیم:
1. حفظ وحدت حول محور آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مضاعف برای برنامه‌ریزی مؤثر مدیران در دولت خدمت‌گزار جهت تحقق مطالبات جامعه ایثارگری و اجرای بی کم و کاست قانون جامع و اصلاح قوانین دست و پا گیر توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع در امور اجرایی را لازم و ضروری می‌دانیم.
2. ضمن ارج نهادن به مساعی و تلاش‌های به عمل آمده در ادوار گذشته، اعتقاد راسخ داریم که باید به دولت مردمی آیت الله رئیسی و به خصوص مدیریت جدید بنیاد، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی، فرصت برنامه‌ریزی و طراحی نقشه راه همه جانبه به منظور رسیدن به سطح مطلوب خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران را داد.
3. رویکرد جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی دام عزه و یارصدیق ومدبرشان جناب آقای دکتر حقیقی تداوم و تقویت نقش خدمت‌گزاری بنیادشهید و امور ایثارگران در قبال خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و ملت بزرگ ایران و طرح واگذاری امور و وظایف غیرحاکمیتی به جامعه هدف می‌باشد که یک رویکرد مثبت، دقیق، عمیق، خردورزانه و صحیح در امر خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان می‌باشد. بنابراین انتظار می‌رود که همه ارادتمندان به ساحت مقدس شهدا و نیک‌اندیشان نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، این مدیران خدوم را در این رسالت بزرگ یاری نمایند و موجبات به بار نشستن این نیت پاک و مقدس را به یاری حضرت حق، فراهم سازند.
4. ضمن برائت از هرگونه تفرقه‌افکنی و ویژه‌خواهی، بر عهد و پیمان ناگسستنی خویش با نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، تأکید و اعلام می‌نماییم که همچنان به امر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا، در سنگرهای استراتژیک انقلاب (پاسداری و صیانت از کیان نظام و رهبری) راسخ و استوار هستیم. ما در این مسیر، تا پای جان ایستاده‌ایم و به بدخواهان و برخی ساده‌اندیشان و نمک‌نشناسان اجازه نخواهیم داد تا پا روی خون‌های پاک همرزمان شهید مان بگذارند و از خطوط قرمز نظام عبور نمایند. 

ایرج مرادی       
رییس دبیرخانه تشکلهای شاهد وایثارگر

اینستاگرام
سلام، ،،یک بند می خواستید اضافه کنید برای اجرایی کردن صددرصد ی قانون خدمات ایثارگران که از سال ۹۲ بسیاری از مواد قانونی آن اجرا نمی شود ،،،تشکل باید همه جانبه به مسائل ایثارگران بپردازد، ،،،جهنم نذری برای خودتان نخرید و در آخر عمری ایثارگران رضایت عملی آنها در ارائه خدمات به وخانواده ها ومطالبه گری اجرائی کنید ،،نگذارید پیشکسوتان جبهه وشهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شود.
سلام..ضمن تأیید تمام حرفهایتان..ایکاش بیانیه ای هم درخصوص مشکلات جانبازان زیر۲۵درصدغیرشاغل می‌دادید.نیمی از جانبازان کشور راجانبازان زیر۲۵درصدتشکیل میدهند،کاش شما عزیزان که دغدغه مشکلات جانبازان راداریدبفکراین عزیزان هم باشید،همه این عزیزان در میانسالی بسرمیبرند،قوانین رابضرراین جانبازان تغییرمیدهندوهرروزعرصه راتنگ ترمیکنند،چرااین عزیزان باداشتن سن بالا و بیماریهای گوناگون به کمیسیون حالت اشتغال ارجاع داده نمیشوند،،‌؟؟چراحقوق تبدیل شده کمک معیشت؟؟چراکسانیکه کمک معیشت دریافت میکنندحق پرداخت بیمه تامین اجتماعی راندارند؟؟درصورتیکه افرادی هستند که ازبنیادحقوق حالت اشتغال میگیرندوبیمه هم پرداخت می‌کنند..چرابفکرسفره جانبازان زیر۲۵درصدغیرشاغل نیستید،؟؟
سلام اینان که اسم خودراتشکلهای ایثارگران می نامند مثل نمایندگان مجلس تنهاکاریرکه نمی کنند کاروفکربرای موکلین خودهستند فقط دراین بیانیه حفظ نظام ورهبری وحکومت وفعلان ذکرشده است کمی هم بفکرایثارگران ورزمندگان باشید وازحق وحقوق آنها دفاع کنید هرچندکه برادران نماینده خودبه خودرای داده وانتخابی خودشان رانماینده کل ایثارگران می نامند ودررابطه باهرتجمعی که جانبازان کل کشورمی گذارند زودبراّت می جویند وهیچ حمایتی نمی کنند چراچون شکمشان سیروبچه هایشان سرکارودربهترین جای شهرزندگی می کنندوخبراززندگی جانبازان شهرستانی وروستایی ندارند وفقط دقدقه آنها حکومت ونظام است .وچشم خودرابرظام ها وستم هابسته اند وانه انگارکه ازپیکره همین کشورومردم ستم کشیده ورنج دیده اند .وراحت ازکنارجانبازانی که خودراآتش زدن وشهید شدن می گذرند چراپیگیری نمز کنید ویااز مسئولین نمی خواهید برای یک بار بلداز۴۲سال مشکل خانواده بزرگ شاهدراحل کند .تاکی سوخت وساختن تاکی رنج کشیدن وساکت ماندن .خدارادرنظربگیرید همه مردنی هستند وکسی برای همیشه زنده نخواهد ماند پس دراین زندگی کوتا باید تمام انسانها دررفاه باشند ونه فقط یک عده ای ازمسولین وخانواده اشان .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi