شناسه خبر : 87397
شنبه 27 آذر 1400 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با بیان اینکه تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح قرار گیرد، گفت: تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است.

 

تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده استامیر سرتیپ دوم «علی اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگویی اظهار داشت: نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اولین نیرویی بود که نخستین گام را در حوزه تحقیق و پژوهش برداشت.

وی افزود: نیروی هوایی با رویکرد توجه به تحقیق ‌و پژوهش نهضت قطعه‌سازی را آغاز کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: اینکه امروز نیروی هوایی با کمک فرزندان و متخصصان این مرز و بوم قادر به ساخت تجهیزات و قطعات و مرتفع ساختن نیازهای عملیاتی است به جهت حرکت موثر و مستحکم در حوزه تحقیق و پژوهش است؛ لذا می‌توان گفت پژوهش در نیروی هوایی امری نهادینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تحقیق و پژوهش در نیروهای تجهیزات محور گفت: نیروی هوایی امروز در حوزه ساخت هواپیما، پهپاد و سایر تجهیزات وارد عرصه شده و قادر به برطرف کردن نیازهای درونی است.

امیر طالب زاده خاطرنشان کرد: به هر میزانی که در حوزه تحقیق و پژوهش کار شود در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور شده است؛ لذا تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح باشد تا بتوان در شرایط تحریمی مطابق با علم و صنعت روز دنیا پیش رفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi