شناسه خبر : 88196
سه شنبه 05 بهمن 1400 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت حجت الاسلام شکری از والدین شهداء

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روند تکاملی انقلاب اسلامی همچنان مانند سه دهه گذشته به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های زنان مومن و انقلابی نیازمند است.
 
روند تکاملی انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت بانوان ایثارگر است
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با مادران و پدران شهدای بستری در مرکز توانخبشی سالمندان ایثار مشهد مقدس، ضمن ادای احترام به مقام بانوان شهیده افزود: استقرار انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌ها و فداکاری زنان و مردان بوده است و فیلم‌های تظاهرات دوران ستم‌شاهی گویای این امر است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و قطعا نیازمند فرزندانی است که تحت آموزه‌های دینی بانوان مومن رشد می‌کنند.
وی تصریح کرد: تقدیر از همسران و مادران شهدا یک امر اجتناب ناپذیر برای روند تکاملی انقلاب اسلامی است و تکریم این انسان‌های فرزانه که همه عمر خود را برای اسلام و انقلاب گذاشتند کمترین خدمتی است که به این عزیزان می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری افزود: خدمات خوبی در این مرکز به والدین معظم شهدا اعطا می‌شود و امیدوارم این امر موجب رضایتمندی مادران و پدران شهدای بستری در این مرکز باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری همچنین در نشست صمیمی طلاب شاهد و ایثارگر مشهد مقدس گفت: باید ببینیم چرا طلبه شدیم و چه هدفی داشتیم، امروز رسالت اصلی ما ادامه دادن مکتب اهل بیت (ع) است.
وی افزود: قشر طلبه‌ مظلوم‌ترین قشر هستند، زیرا از نظام و انقلاب و اسلام محافظت می‌کنند و متأسفانه مورد بیشترین اهانت و تهمت‌ها قرار می‌گیرند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: دشمن به واسطه رسانه‌ها، مطالب مختلفی را تولید می‌کند تا به جوانان ما آسیب بزند و متأسفانه برخی از افراد به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه این مطالب را نشر می‌دهند.
وی تصریح کرد: ما طلبه‌ها وظیفه داریم راه شهدا را در جامعه رواج دهیم و تلاش خود را به کار گیریم تا مشکلات جوانان مثل ازدواج آنان کم‌تر شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری بیان کرد: فعالیت‌ها زمانی که توسط جمع طلاب باشد اثر بیشتری دارد، توصیه می‌کنم، این تشکل انسجام بیشتری پیدا کند.
حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: طلاب شاهد و ایثارگر مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سایر ایثارگران دارند و مهم‌ترین وظیفه آنان انتقال آرمان شهدا به مردم است.
ارائه گزارش تشکل طلاب شاهد و ایثارگر، توسط حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی‌فر دبیر این مجمع و نغمه سرایی مداح اهل بیت(ع) رمضانی در وصف بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
در این نشست صمیمی، تعدادی از طلاب شاهد و ایثارگر اهم مشکلات خود را مطرح و خواستار برگزاری نشست‌های فصلی شدند. همچنین 500 طلبه شاهد و ایثارگر راه افتخار آفرین شهدا را با لباس مقدس روحانیت ادامه می‌دهند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱ شهید، 50 هزار و 395 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi