شناسه خبر : 88596
شنبه 23 بهمن 1400 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی میز خدمت بنیاد شهیددر نمازجمعه ۲۲ بهمن

معاون تعاون و امور اجتماعی و تعدادی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه ۲۲ بهمن ماه با حضور در میز خدمت در نمازجمعه تهران به سؤالات و درخواست‌های ایثارگران پاسخ دادند.
 
برپایی میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمازجمعه ۲۲ بهمن تهران

 محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران و مجید عابدی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رسیدگی به درخواست‌ها و سؤالات ایثارگران در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلای تهران محل برگزاری نماز جمعه حضور یافتند.
مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناسان پاسخگویی اداره کل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران ضمن دیدار با جامعه معزز ایثارگری، مشکلات این عزیزان در موضوعات مختلف مانند مسکن، اشتغال، درمان، بیمه و معیشت ایثارگران را مورد بررسی قرار داده و پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi