شناسه خبر : 88603
شنبه 23 بهمن 1400 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت دو جانباز نخاعی در قم

جانبازان نخاعی ۷۰ درصد "محمدباقر هنرور" و "اکرم افضلی"از جانبازان ۷۰ درصد و یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت، ویلچرنشینی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به فیض عظمای شهادت رسیدند.

فاش نیوز - جانباز "محمدباقر هنرور" از جانبازان 70 درصد و یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت، ویلچرنشینی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همین طور سال ها تحمل درد و آلام ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یار ان شهیدش پیوست.

بنا براین گزارش، جانباز نخاعی محمدباقر هنرور در سال 1345 در خانواده ای متدین و زحمتکش به دنیا آمد و پس از انقلاب و آغاز تهاجم رژیم بعث عراق به کشورمان، از طریق بسیج عازم جبهه‌ها شد که در سال 1361 در منطقه عمومی موسیان عراق با اصابت ترکش ناشی از انفجار گلوله توپ دشمن از ناحیه کمر و ستون فقرات بشدت مجروح و مدال جانباز نخاعی و ایثار را برگردن آویخت. 
مراسم تشییع و تدفین این شهید ولامقام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در خبری دیگر، همچنین جانباز نخاعی 70 درصد "اکرم فضلی" از نیروهای عراقی جبهه دفاع مقدس بود که داوطلبانه با عضویت در بسیج عازم نبرد حق علیه باطل شد و علیه متجاوزان بعثی به مبارزه پرداخت، به فیض شهادت نائل آمد.

وی که متولد سال 1336 در کشور عراق است در سن 25 سالگی در سال 1361 به صورت داوطلبانه عازم جبهه ها شد و در همان سال بر اثر اصابت مستقیم تیر به ناحیه کمر، به درجه جانبازی نائل گردید.

جانباز فضلی سرانجام بعد از 39 سال صبوری و تحمل آلام مجروحیتش، به مقام شهادت رسید.

پیکر مطهر این جانباز شهید روزگذشته جمعه 22 بهمن ماه بعد از اقامه نماز جمعه، با بدرقه مردم متدین و جمعی از ایثارگران تشییع و در گلزار شهدای "علی بن جعفر (ع)" در جوار شهدای دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
روحشان شاد
۲تا کمتر چه بهتر. به نفع دولت .چون جانباز ها سر بار دولت هستند و مسوولین هم از اعتراض آنان و هزینه برایش راحت شدن مسوولین هم که خرش از پل گذشته
۲تا کمتر بهتر البته برای مسوولین!!!!!!؟؟؟؟؟
روهش شاد کاش ما هم میرودیم به هر شب سرم رو بالش مزارم آرزو دارم صب بیدار نشم گم شرمند زن بچه بشم از دست این دولت راهد شد خش بحالش به جای شهدای عزیز دو تا مفخر پیدا مشود حقوق این دو بزرک وار را بخرن روهشن شاد گاش من هم سهادت این را داشدم همه شهید نمیشن. اول لیاقت دوم سادت مخاد
روزی میرسد خارشدن و دادن طوان مسولین را ببینیم شاه چقد زلم کرد آخرش چی شد کجا رفد اما ما جانبازان پیش زن بچه شرمند و خار هسدم به ۳ دختر دارم همیش شرمندشن هستم چه قت خجالت بکشم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi