شناسه خبر : 88845
یکشنبه 08 اسفند 1400 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید برگزار شد

نشست تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
نشست تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
طاهر موهبتی، معاون توسعه‌ مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه ۷ اسفندماه در نشست تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران که به‌صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات ساختمان شهید رسول‌زاده برگزار شد، دستورالعمل برنامه‌های عملیاتی ابلاغ‌شده به استان‌ها را مورد بررسی و پیگیری قرار داد و گفت: تفاوت بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر سازمان‌ها این است که در استان‌ها دستورالعمل برنامه‌های عملیاتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی افزود: معاون‌های توسعه‌مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها باید به ضوابط، برنامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها تسلط داشته باشند، زیرا برنامه‌های عملیاتی منحصر به مدیران کل و معاونان نیست.
معاون توسعه‌ مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجرای برنامه عملیاتی نیاز به زمان دارد گفت: در سال اول برنامه عملیاتی به دنبال یکپارچگی و وحدت رویه هستیم و سعی می‌کنیم که حداقل‌ها رعایت شوند.
موهبتی با تأکید بر اعطای اعتبار برای برخی برنامه‌ها خطاب به مدیران کل گفت: برخی برنامه‌ها نیازی به اعتبار ندارند اما اگر نیاز به اعتبار داشت باید تأمین شود. خوشبختانه بودجه فرهنگی خوبی برای سال آینده در نظر گرفته شده است که لازم است از معاونت‌ها پیگیری شود و نباید نگرانی در خصوص تأمین اعتبار داشته باشید و از پتانسیل‌های موجود در استان‌ها و استانداران و ائمه جمعه بهره ببرید.
وی پس از ارائه گزارش دستورالعمل‌های برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده به استان‌ها از سوی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها، پیگیر وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اجرایی مسکن و اشتغال و ساماندهی گلزارهای شهدا شد و همچنین خدمات رفاهی و توان‌بخشی و درمانی از جمله غربالگری و پایش سلامت ایثارگران را مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است در این نشست مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان، حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان، محمدجواد محمدی‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان و مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان به ارائه گزارش دستورالعمل‌های برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده به استان‌ها توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند.
گفتنی است در این نشست با اهدای لوح از زحمات «علیرضا امینی» مدیرکل سابق آمار و فن آوری اطلاعات تقدیر و حکم «کوروش محمدحسینی» مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی اهدا شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi